Beste Firewall, Anti-virus, Anti-Spyware en Internet security
Citaat van Demo op 3 juni 2010, 12:41Gebruik nu al een tijdje Microsoft Security Essentails en ben er zeer tevreden over. Scant snel en is een licht programma op te draaien. En bovenal: hij is gratis!
Vind eset toch beter... Makkelijk te kraken
EDIT: Ik quote een oud bericht
Dom van me
Gebruik nu al een tijdje Microsoft Security Essentails en ben er zeer tevreden over. Scant snel en is een licht programma op te draaien. En bovenal: hij is gratis!
Vind eset toch beter... Makkelijk te kraken
EDIT: Ik quote een oud bericht Dom van me
Citaat van Wous op 14 augustus 2010, 11:40Eset smart security is het makkelijkst keys voor te krijgen , kheb hier een programma die automatisch nieuwe licensies importeert ;D
Eset smart security is het makkelijkst keys voor te krijgen , kheb hier een programma die automatisch nieuwe licensies importeert ;D
Citaat van Duken op 14 augustus 2010, 16:32Gebruik antivirus! deze is gratis en werkt gewoon geweldig. Maar ja.. iedereen heeft zijn eigen smaakje en wens
Gebruik antivirus! deze is gratis en werkt gewoon geweldig. Maar ja.. iedereen heeft zijn eigen smaakje en wens
Citaat van William op 14 augustus 2010, 17:23Microsoft Security Essentials Anti Virus is zeker een goede. Beneden hadden we eerst avast maar die was bijna verlopen toen had ik er MSE op gezet en die had meteen 4 virussen gevonden :s
Microsoft Security Essentials Anti Virus is zeker een goede. Beneden hadden we eerst avast maar die was bijna verlopen toen had ik er MSE op gezet en die had meteen 4 virussen gevonden :s
Citaat van Wous op 22 augustus 2010, 11:44panda en kaspersky zijn volgens hun dus de besten xD
vind dat Eset daar slecht uit de test komt:S
panda en kaspersky zijn volgens hun dus de besten xD
vind dat Eset daar slecht uit de test komt:S
Citaat van Duken op 22 augustus 2010, 18:09Test van antivirus scanners:
AV-Test publiceert resultaten nieuw onderzoek
http://www.techzine.nl/nieuws/23714/av-test-publiceert-resultaten-nieuw-onderzoek.html
Van de geteste producten werden avast!, AVG, Avira, BitDefender, ESET, F-Secure, G Data, Kaspersky, Microsoft, Panda, PC Tools, Symantec en Webroot gecertificeerd. Dit betekent dat ze de test naar behoren hebben voltooid. Alleen BullGuard, McAfee, Norman en Trend Micro faalden de test.
Overigens moet opgemerkt worden dat de gratis virusscanner van Microsoft, Security Essentials, goed scoorde, ondanks dat het als enige een gratis product is. Van de zes punten die het in elk van de drie categorieën kon halen, wist het er bij bescherming vier te halen, bij reparatie viereneenhalf en bij gebruiksvriendelijkheid vijfeneenhalf. Daarmee scoort het beter dan veel betaalde producten.
Test van antivirus scanners:
AV-Test publiceert resultaten nieuw onderzoek
http://www.techzine.nl/nieuws/23714/av-test-publiceert-resultaten-nieuw-onderzoek.html
Van de geteste producten werden avast!, AVG, Avira, BitDefender, ESET, F-Secure, G Data, Kaspersky, Microsoft, Panda, PC Tools, Symantec en Webroot gecertificeerd. Dit betekent dat ze de test naar behoren hebben voltooid. Alleen BullGuard, McAfee, Norman en Trend Micro faalden de test.
Overigens moet opgemerkt worden dat de gratis virusscanner van Microsoft, Security Essentials, goed scoorde, ondanks dat het als enige een gratis product is. Van de zes punten die het in elk van de drie categorieën kon halen, wist het er bij bescherming vier te halen, bij reparatie viereneenhalf en bij gebruiksvriendelijkheid vijfeneenhalf. Daarmee scoort het beter dan veel betaalde producten.
Citaat van William op 23 augustus 2010, 15:03Mooi, nja Mcafee vind ik echt brol. Heb eens paar jaar geleden op m'n pc gezet en pc helemaal geblokkeerd, crashed.
Formatteren moest k doen om het goed te maken.
Maar ik blijf toch bij eset
Mooi, nja Mcafee vind ik echt brol. Heb eens paar jaar geleden op m'n pc gezet en pc helemaal geblokkeerd, crashed.
Formatteren moest k doen om het goed te maken.
Maar ik blijf toch bij eset
Citaat van Marciej123 op 17 september 2010, 14:55is alleen AVG Anti-virus Free Edition 9.0 genoeg?
Ik zou microsoft security essensials gebruiken (alleen legale windows) persoonlijk mindere ervaring met AVG. Weet niet hoe het nu is.
is alleen AVG Anti-virus Free Edition 9.0 genoeg?
Ik zou microsoft security essensials gebruiken (alleen legale windows) persoonlijk mindere ervaring met AVG. Weet niet hoe het nu is.