do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Beste Firewall, Anti-virus, Anti-Spyware en Internet security

VorigePage 17 of 25Volgende

Gebruik nu al een tijdje Microsoft Security Essentails en ben er zeer tevreden over. Scant snel en is een licht programma op te draaien. En bovenal: hij is gratis!  :D

Vind eset toch beter... Makkelijk te kraken :)

EDIT: Ik quote een oud bericht :P Dom van me :(

Eset smart security is het makkelijkst keys voor te krijgen , kheb hier een programma die automatisch nieuwe licensies importeert ;D

Gebruik antivirus! deze is gratis en werkt gewoon geweldig. Maar ja.. iedereen heeft zijn eigen smaakje en wens

Microsoft Security Essentials Anti Virus is zeker een goede. Beneden hadden we eerst avast maar die was bijna verlopen toen had ik er MSE op gezet en die had meteen 4 virussen gevonden  :s

ik heb een site gevonden waarbij ze een aantal virusscanners heb getest

http://www.av-test.org/certifications?order=repair_asc〈=en

panda en kaspersky zijn volgens hun dus de besten xD

vind dat Eset daar slecht uit de test komt:S

Test van antivirus scanners:

AV-Test publiceert resultaten nieuw onderzoek

http://www.techzine.nl/nieuws/23714/av-test-publiceert-resultaten-nieuw-onderzoek.html

Van de geteste producten werden avast!, AVG, Avira, BitDefender, ESET, F-Secure, G Data, Kaspersky, Microsoft, Panda, PC Tools, Symantec en Webroot gecertificeerd. Dit betekent dat ze de test naar behoren hebben voltooid. Alleen BullGuard, McAfee, Norman en Trend Micro faalden de test.

Overigens moet opgemerkt worden dat de gratis virusscanner van Microsoft, Security Essentials, goed scoorde, ondanks dat het als enige een gratis product is. Van de zes punten die het in elk van de drie categorieën kon halen, wist het er bij bescherming vier te halen, bij reparatie viereneenhalf en bij gebruiksvriendelijkheid vijfeneenhalf. Daarmee scoort het beter dan veel betaalde producten.

Mooi, nja Mcafee vind ik echt brol. Heb eens paar jaar geleden op m'n pc gezet en pc helemaal geblokkeerd, crashed.

Formatteren moest k doen om het goed te maken.

Maar ik blijf toch bij eset :)

is alleen AVG Anti-virus Free Edition 9.0 genoeg?

is alleen AVG Anti-virus Free Edition 9.0 genoeg?

Ik zou microsoft security essensials gebruiken  (alleen legale windows) persoonlijk mindere ervaring met AVG. Weet niet hoe het nu is.

VorigePage 17 of 25Volgende