Plakbriefjes live op Duken.nl

Citaat van William op 10 november 2017, 12:15Heren en dames,
We hebben een nieuwe feature live op Duken.nl (we hadden hem al beter maar een test versie..) nu hebben we een volledige plakbriefjes mogelijkheid
![]()
Plakbriefjes maken het mogelijk om elkaar ergens van op de hoogte te stellen of even een kort berichtje achter te laten.
Een plakbriefje maak je via:
![]()
Een overzicht van je ontvangen en verzonden plakbriefjes vind je hier:
![]()
Een plakbriefje ziet er zo uit:
![]()
Veel plezier!
Heb je nog vragen of opmerkingen, dan horen wij het graag!
![]()
Nu lekker plakken!
Heren en dames,
We hebben een nieuwe feature live op Duken.nl (we hadden hem al beter maar een test versie..) nu hebben we een volledige plakbriefjes mogelijkheid
Plakbriefjes maken het mogelijk om elkaar ergens van op de hoogte te stellen of even een kort berichtje achter te laten.
Een plakbriefje maak je via:
Een overzicht van je ontvangen en verzonden plakbriefjes vind je hier:
Een plakbriefje ziet er zo uit:
Veel plezier!
Heb je nog vragen of opmerkingen, dan horen wij het graag!
Nu lekker plakken!
Citaat van ShadowMaster op 10 november 2017, 16:55leuk zeg
leuk gedaan
leuk zeg leuk gedaan

Citaat van Meh Meh op 10 november 2017, 20:52Fantastisch. Eindelijk digitaal!
Ik werd helemaal ziek van al die post-it stickers waardoor mijn hele monitor plakkerig en vuil werd.
Fantastisch. Eindelijk digitaal!
Ik werd helemaal ziek van al die post-it stickers waardoor mijn hele monitor plakkerig en vuil werd.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 10 november 2017, 21:42Ik plak alles vol
Postit voor president!
Ik plak alles vol
Postit voor president!
Citaat van Meh Meh op 10 november 2017, 22:52Ik heb het in Chrome een postit extensie, soms handig. Zat vroeger ook in Vista geloof ik?
Hier zou het best praktisch kunnen zijn om met andere leden en mods te communiceren, zonder een PM of mail te sturen.
Ik heb het in Chrome een postit extensie, soms handig. Zat vroeger ook in Vista geloof ik?
Hier zou het best praktisch kunnen zijn om met andere leden en mods te communiceren, zonder een PM of mail te sturen.