Plaats | Vorige wk. | Film | IMDb / Trailer |
---|---|---|---|
1 | (…) | Spider-Man: Homecoming | 7.8 / trailer |
2 | (2) | Baby Driver | 8.0 / trailer |
3 | (1) | Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales | 6.9 / trailer |
4 | (3) | Despicable Me 3 | 6.4 / trailer |
5 | (4) | Transformers: The Last Knight | 5.2 / trailer |
6 | (…) | Cult of Chucky | 5.3 / trailer |
7 | (5) | Wonder Woman | 8.2 / trailer |
8 | (6) | Hitman’s Bodyguard | 7.2 / trailer |
9 | (…) | War for the Planet of the Apes | 7.8 / trailer |
10 | (9) | It (HDTS) | 8.0 / trailer |
Top 10 meest gedownloade films van 2 oktober tot 8 oktober

Citaat van William op 2 oktober 2017, 13:05De top 10 meest gedownloade films van 2 oktober tot 8 oktober. Deze week staat de film ‘Spider-Man: Homecoming’ bovenaan, gevolgd door ‘Baby Driver’ en ‘Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales’ maakt de top drie compleet.
Week 40 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Spider-Man: Homecoming is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld.
Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
Het bekijken van deze films kan via bijvoorbeeld via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden dan raden wij Spotnet 2.0 aan om deze te downloaden via nieuwsgroepen. Vergeet je VPN verbinding niet.
De top 10 meest gedownloade films van 2 oktober tot 8 oktober. Deze week staat de film ‘Spider-Man: Homecoming’ bovenaan, gevolgd door ‘Baby Driver’ en ‘Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales’ maakt de top drie compleet.
Week 40 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Spider-Man: Homecoming is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld.
Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
Het bekijken van deze films kan via bijvoorbeeld via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden dan raden wij Spotnet 2.0 aan om deze te downloaden via nieuwsgroepen. Vergeet je VPN verbinding niet.
Plaats | Vorige wk. | Film | IMDb / Trailer |
---|---|---|---|
1 | (…) | Spider-Man: Homecoming | 7.8 / trailer |
2 | (2) | Baby Driver | 8.0 / trailer |
3 | (1) | Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales | 6.9 / trailer |
4 | (3) | Despicable Me 3 | 6.4 / trailer |
5 | (4) | Transformers: The Last Knight | 5.2 / trailer |
6 | (…) | Cult of Chucky | 5.3 / trailer |
7 | (5) | Wonder Woman | 8.2 / trailer |
8 | (6) | Hitman’s Bodyguard | 7.2 / trailer |
9 | (…) | War for the Planet of the Apes | 7.8 / trailer |
10 | (9) | It (HDTS) | 8.0 / trailer |
Citaat van Meh Meh op 2 oktober 2017, 20:17
Spider-Man: Homecoming ga ik deze week even kijken, al is het meestal niet mijn ding.
Baby Driver was apart maar erg goed.
Spider-Man: Homecoming ga ik deze week even kijken, al is het meestal niet mijn ding. Baby Driver was apart maar erg goed. |
Citaat van Verwijderde gebruiker op 2 oktober 2017, 20:33Zojuist gekeken. Er is een goede release
. Moet je zien
Zojuist gekeken. Er is een goede release . Moet je zien
Citaat van Meh Meh op 2 oktober 2017, 20:35Ik ga 'm zeker even kijken!
Maar ik zie net dat er een goede webrip van de nieuwe Planet of the apes uit is. Die ga ik zo eerst even kijken.
Ik ga 'm zeker even kijken!
Maar ik zie net dat er een goede webrip van de nieuwe Planet of the apes uit is. Die ga ik zo eerst even kijken.

Citaat van William op 3 oktober 2017, 06:57Spider-Man: Homecoming ga ik vanavond ook kijken. Ik ben benieuwd.
Film die ook nog op me lijstje staan: Baby Driver, Despicable Me 3 en War for the Planet of the Apes.
Spider-Man: Homecoming ga ik vanavond ook kijken. Ik ben benieuwd.
Film die ook nog op me lijstje staan: Baby Driver, Despicable Me 3 en War for the Planet of the Apes.
Citaat van Meh Meh op 3 oktober 2017, 11:56Ik heb Spiderman halverwege uitgezet, het werd iets te laat. Maar de eerste helft is verrassend goed. Ik kijk 'm vanavond af.
Misschien zet ik daarna Planet of the apes nog aan...
Ik heb Spiderman halverwege uitgezet, het werd iets te laat. Maar de eerste helft is verrassend goed. Ik kijk 'm vanavond af.
Misschien zet ik daarna Planet of the apes nog aan...
Citaat van Verwijderde gebruiker op 3 oktober 2017, 19:11Planet of the apes heb ik ook klaar staan. Ik vond de vorige delen ook sterk.
Baby driver klinkt als een gare film maar de recensies zijn goed. Als ik tijd heb kijken we die ook.
Planet of the apes heb ik ook klaar staan. Ik vond de vorige delen ook sterk.
Baby driver klinkt als een gare film maar de recensies zijn goed. Als ik tijd heb kijken we die ook.
Citaat van Meh Meh op 3 oktober 2017, 20:20Het is meer een rare film dan een gare film. Ik vind Baby Driver een afgeronde 8 waard.
Deze soundtrack vat alles redelijk same. Freaking weird...
Het is meer een rare film dan een gare film. Ik vind Baby Driver een afgeronde 8 waard.
Deze soundtrack vat alles redelijk same. Freaking weird...
Citaat van Rikkert. op 3 oktober 2017, 22:05De titel is misschien een beetje raar.
Maar de film is echt geniaal, ook goede muziek. Ook leuk dat ze sommige dingen in de maat van de muziek doen![]()
De titel is misschien een beetje raar.
Maar de film is echt geniaal, ook goede muziek. Ook leuk dat ze sommige dingen in de maat van de muziek doen