Dual layer branden probleem via convertxdvd
Citaat van Demo op 11 februari 2016, 17:39Ik heb het met imgburn geprobeerd maar helaas loopt ook vast op 81%. Denk dat er iets aan het bestand mankeert. ook nog geprobeerd met Ashampoo burning studio 16 maar ook daar ging het mis. Denk dat ik het maar los moet laten, in ieder geval bedankt voor jullie hulp
Ik heb het met imgburn geprobeerd maar helaas loopt ook vast op 81%. Denk dat er iets aan het bestand mankeert. ook nog geprobeerd met Ashampoo burning studio 16 maar ook daar ging het mis. Denk dat ik het maar los moet laten, in ieder geval bedankt voor jullie hulp
Citaat van xipher op 11 februari 2016, 17:53Vreemd, maar de schijf zelf is wel goed? Het zou volgens mij niets uit mogen maken of je bestand corrupt is of niet, er zou dan gewoon gebrand moeten worden.
Vreemd, maar de schijf zelf is wel goed? Het zou volgens mij niets uit mogen maken of je bestand corrupt is of niet, er zou dan gewoon gebrand moeten worden.
Citaat van Demo op 11 februari 2016, 19:20Schijven zijn prima, heb daarna een ander Video TS bestand gebrand van 3.5 GB op de duall layer, ging prima.
Schijven zijn prima, heb daarna een ander Video TS bestand gebrand van 3.5 GB op de duall layer, ging prima.
Citaat van reneetje1969 op 12 februari 2016, 17:31Met welke brandsnelheid probeer je deze Dual layer te branden?
Met welke brandsnelheid probeer je deze Dual layer te branden?
Citaat van reneetje1969 op 15 februari 2016, 19:21Ok, dat zou het probleem ook niet moeten zijn dan. Enige wat ik nog kan bedenken is dat het branden van een dual layer teveel geheugen vraagt van je pc waardoor je pc het verwerken niet kan bolwerken. Ook zou het nog kunnen dat je drivers voor je DVD brander niet up-to-date zijn. Je zou dus kunnen kijken of er recente drivers te vinden zijn voor jouw brander.
Ok, dat zou het probleem ook niet moeten zijn dan. Enige wat ik nog kan bedenken is dat het branden van een dual layer teveel geheugen vraagt van je pc waardoor je pc het verwerken niet kan bolwerken. Ook zou het nog kunnen dat je drivers voor je DVD brander niet up-to-date zijn. Je zou dus kunnen kijken of er recente drivers te vinden zijn voor jouw brander.