Café de Download

Citaat van William op 9 mei 2022, 10:35Middag allemaal.
Ja ja, de jaarlijkse mail van Ziggo over prijswijzigingen is ook weer binnen. Ik ga zowaar minder betalen per 1 juli.
Middag allemaal.
Ja ja, de jaarlijkse mail van Ziggo over prijswijzigingen is ook weer binnen. Ik ga zowaar minder betalen per 1 juli.
Citaat van Nobody op 9 mei 2022, 16:19Ziggo dat is binnenkort verleden tijd geworden, heb namelijk een brief gehad vandaag van Efiber waarin wordt vermeld dat ze de huisaansluiting glasvezel op Ma. 23.5.2022 willen doen.
Fijne Avond Allemaal
Ziggo dat is binnenkort verleden tijd geworden, heb namelijk een brief gehad vandaag van Efiber waarin wordt vermeld dat ze de huisaansluiting glasvezel op Ma. 23.5.2022 willen doen.
Fijne Avond Allemaal
Citaat van Verwijderde gebruiker op 10 mei 2022, 07:1120 uur geleden zei Monkie:Middag allemaal.
Minder...? Ik ga weer meer betalen. Eerlijk gezegd is het nu best wel aan de prijzige kant.... Ach ja. Zonder kan ik ook niet.
20 uur geleden zei Monkie:Middag allemaal.
Minder...? Ik ga weer meer betalen. Eerlijk gezegd is het nu best wel aan de prijzige kant.... Ach ja. Zonder kan ik ook niet.

Citaat van William op 10 mei 2022, 08:381 uur geleden zei Duken:Minder...? Ik ga weer meer betalen. Eerlijk gezegd is het nu best wel aan de prijzige kant.... Ach ja. Zonder kan ik ook niet.
Jup. Ik dacht eerst dat ik me contactlenzen binnenste buiten had ingedaan 🤣 Maar het staat er echt, €3,50 per maand minder.
1 uur geleden zei Duken:Minder...? Ik ga weer meer betalen. Eerlijk gezegd is het nu best wel aan de prijzige kant.... Ach ja. Zonder kan ik ook niet.
Jup. Ik dacht eerst dat ik me contactlenzen binnenste buiten had ingedaan 🤣 Maar het staat er echt, €3,50 per maand minder.

You Missed
Slag toegebracht aan criminele infrastructuur: website voor valse identiteitsbewijzen ontmanteld
Eater
- augustus 28, 2025
- 13 views
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 18 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 30 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 39 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2
Eater
- augustus 27, 2025
- 19 views
Android Auto 15.1 hint dat Gemini toegang kan krijgen tot de locatie van je auto
Eater
- augustus 27, 2025
- 19 views