Café de Download

Citaat van Verwijderde gebruiker op 12 december 2007, 08:09Ik heb ze allemaal al een keer gemailed, maar nooit iets terug gehoort. Dat is wel jammer
Ik heb ze allemaal al een keer gemailed, maar nooit iets terug gehoort. Dat is wel jammer

Citaat van Verwijderde gebruiker op 12 december 2007, 13:28Als dat gebeurt ligt de site er zeker uit
Dat trekt hij echt niet :cool2:
Als dat gebeurt ligt de site er zeker uit Dat trekt hij echt niet :cool2:
Citaat van Robin op 12 december 2007, 14:52Als dat gebeurt ligt de site er zeker uit
:2funny:. Dan moeten we een donatie knop gaan maken, waardoor mensen kunnen donneren om de server te onderhouden.. ^-^
En daarvan gaan we dan gewoon stiekem met de crew s'avonds gewoon de stad in, hahahaha :peace:
Als dat gebeurt ligt de site er zeker uit
:2funny:. Dan moeten we een donatie knop gaan maken, waardoor mensen kunnen donneren om de server te onderhouden.. ^-^
En daarvan gaan we dan gewoon stiekem met de crew s'avonds gewoon de stad in, hahahaha :peace:
Citaat van Tom op 12 december 2007, 15:43Als je het nog niet gemerkt had, de site ligt er wel vaak uit hoor. Ik zie errrrrrrug vaak dat Joomlapictureding. :-
Als je het nog niet gemerkt had, de site ligt er wel vaak uit hoor. Ik zie errrrrrrug vaak dat Joomlapictureding. :-
Citaat van Verwijderde gebruiker op 12 december 2007, 16:24Nee, Maar wat zie je dan precies? De laatste week lijkt de site namelijk weer goed te draaien.
@ Robin, Goed plan!! DukeN Team moet toch een beetje verzorgt worden
Nee, Maar wat zie je dan precies? De laatste week lijkt de site namelijk weer goed te draaien.
@ Robin, Goed plan!! DukeN Team moet toch een beetje verzorgt worden