Laat je bureaublad zien van je device
Citaat van Rikkert. op 30 juni 2010, 20:32Haha.
Maar wel eens gehoord van maplestory en wou het spelen maar ik zocht het nooit om het te downloaden en het is volgens mij zoeits als runescape dus niet leuk.
Haha.
Maar wel eens gehoord van maplestory en wou het spelen maar ik zocht het nooit om het te downloaden en het is volgens mij zoeits als runescape dus niet leuk.
Citaat van Freddytje op 30 juni 2010, 20:37Haha.
Nee, nog slechter. Runescape ben ik nog aan verslaafd geweest toen ik 10 was ofzo:P Maplestory? Ik heb niet eens de moeite genomen om het te downloaden
Haha.
Nee, nog slechter. Runescape ben ik nog aan verslaafd geweest toen ik 10 was ofzo:P Maplestory? Ik heb niet eens de moeite genomen om het te downloaden

Citaat van Wous op 13 juli 2010, 14:55Hierbij mijn wallpaper
Nu hoor ik jullie denken eej dat is tekst van duken.nl, dat klopt dat is een desktop newsticker met een rss feed van duken.nl dus ook als ik niet op duken zit kan ik alles volgen, dubbel klik op de tekst en ik kom gelijk in het topic terecht
Voor de grote versie:
Hoe heet die ticker?
Hierbij mijn wallpaper
Nu hoor ik jullie denken eej dat is tekst van duken.nl, dat klopt dat is een desktop newsticker met een rss feed van duken.nl dus ook als ik niet op duken zit kan ik alles volgen, dubbel klik op de tekst en ik kom gelijk in het topic terecht
Voor de grote versie:
Hoe heet die ticker?
Citaat van Erwin. op 18 juli 2010, 09:01Hierbij mijn wallpaper
Voor de grote versie:
Hoe heet die ticker?
http://www.tothepc.com/archives/free-rss-feed-news-ticker-on-desktop-easydeskticker/
Hierbij mijn wallpaper
Voor de grote versie:
Hoe heet die ticker?
http://www.tothepc.com/archives/free-rss-feed-news-ticker-on-desktop-easydeskticker/
You Missed
Eater
- september 17, 2025
- 4 views
Week 38 20-09 t/m 26-09 Nieuwe Streamingdienst en UK TV-Films
Eater
- september 17, 2025
- 6 views
Tech Shorts #43: Chips ,Spotify-pleziertjes, Thunderbird’s Are GO en meer
Girev
- september 17, 2025
- 14 views