Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 581 of 602Volgende

Dat is serieus een slim idee geweest. Heb je er zelf ook 1? Ik kan mij voorstellen dat veel mensen welke dagelijks pillen moeten slikken hier heel blij mee zijn. Je vergeet ze niet meer :)

en je drinkt gelijk voldoende water.

20 uur geleden zei Duken:

Heb je er zelf ook 1?

Ja of eigenlijk is ie onderweg DHL brengt 'm, ja ik slik per dag 15 pillen 😃

15? Dan is dit wel een hele fijne uitkomst. Goed dat je er een hebt gekocht. 

230x0w.png

De app Reeder. Paar dagen in gebruik, en ik kan nu al niet meer zonder. Werkt geweldig. 🙂

Een rss reader ? Gebruikte ik vroeger altijd. Feedburner etc :)

52 minuten geleden zei Duken:

Een rss reader ? Gebruikte ik vroeger altijd. Feedburner etc :)

Jup. Ik heb eerst een lange tijd de 'Reader-weergave' in Safari geprobeerd. Maar dat vond ik minder fijn werken. Ik miste toch een echte rss reader app,.

Het klinkt misschien ouderwets, maar ik vind het ideaal om bijvoorbeeld s'ochtends even snel de app te openen en direct in een mooi overzicht een aantal artikelen te kunnen lezen. Vandaar deze app aangeschaft.

In eerste instantie met de gedachte 'Is het niets, dan vraag ik een refund aan'. Maar ik kwam er al snel achter dat deze app een blijvertje ging worden.

Ouderwets is het niet... Dat vind ik meer bij msn en icq passen ;). Maar zo trok ik vroeger ook mijn nieuws binnen. Ook de Duken forum feed, misschien toch maar weer eens proberen. Heb er stiekem best wel weer zin in. 

Oh ja, leuk. Dan voeg ik hem zeker toe. Och ja, MSN. Alleen die geluidjes al. 🤩

Alvast gereserveerd. Nu alleen nog een maandje wachten voordat 'ie wordt verzonden.

De nieuwe Sonos Five. Als vervanger voor me Sonos Play 5 eerste generatie.

1424459

Wauw! Mooi ding, kwaliteit en looks. Ik ben benieuwd naar je ervaringen met het geluid 

VorigePage 581 of 602Volgende

Loading