Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 564 of 602Volgende

Draait inmiddels allemaal prima :)

Hc0PT1i.png

Me kennis komt vanmiddag om een start te maken met het aan sluiten van mn Home Cinema set.

Er is veel werk te doen zoals boren van de gaten aan de muur waar de drie speakers komen te hangen en netjes de kabels wegwerken in de kabelgoten...

tis een gepensioneerde kennis en die ziet het echte niet als werk meer als hobby en ik sta heus niet met een zweep achter 'm :lol:

ik kwam gisteren thuis met mijn nieuwe huisdier:
aap.jpg.5a098ce8d73f9dad7af7f313f8ceb168.jpg
Mijn familie was erg verbaasd:

familie.jpg.ab9d4811abcc14817a4eeaf47c2fbe66.jpg

Van een kennis een tijdje de originele Clever Cutter mogen lenen.

Beviel me prima. De originele kost iets van €10-€15. Ik denk: Dat kan goedkoper. Vorige week heb ik zo'n ding in China besteld. Sinds donderdag binnen en bevalt me prima.

Heeft me iets van €3 - €3,50 gekost.

61nYet06KPL._SX522_.jpg

Echt zo een tellsell ding . :sweat:

Maar dit werkt dus goed? Dan vis ik er ook een bij AliExpress voor 3 euro. Ziet er handig uit! 

Haha, inderdaad. 'Bel binnen 10 minuten en je krijgt er twee voor de prijs van 1' :P

Ik heb de reclame een tijdje terug gezien op tv. Ik geloof dat ze er alleen een andere naam op hebben geplakt.

AliExpress en Ebay staan er inderdaad vol mee. Zelf merk ik in ieder geval geen verschil tussen de originele en die van 3 euro.

t

Ziet er erg mooi uit.

Ik neem aan dat er ook een goed geluidje uitkomt? :)

23 hours ago, Monkie said:

Van een kennis een tijdje de originele Clever Cutter mogen lenen.

Beviel me prima. De originele kost iets van €10-€15. Ik denk: Dat kan goedkoper. Vorige week heb ik zo'n ding in China besteld. Sinds donderdag binnen en bevalt me prima.

Heeft me iets van €3 - €3,50 gekost.

61nYet06KPL._SX522_.jpg

Dat ziet er idd handig uit! Vraag me af of de chinese versie exact hetzelfde is of dat hij binnen een week uit elkaar valt :P

17 minuten geleden zei kliko:

Dat ziet er idd handig uit! Vraag me af of de chinese versie exact hetzelfde is of dat hij binnen een week uit elkaar valt :P

Ach, tot nu toe werkt het prima. Mocht het uiteindelijk niets zijn, dan was het leuk om te proberen, zeker voor die 3 euro.

Over de originele lees je ook genoeg. Bij de een werkt het perfect, bij de ander niet en valt dat ding uit elkaar.

VorigePage 564 of 602Volgende

Loading