Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 560 of 602Volgende

Altijd handig :)

tSG2e3s.jpg vAMQyzV.jpg

Wat doe je met dat type batterijen? Ik kan zo niet bedenken waar die bij mij thuis gebruikt kunnen worden. (op een speelgoed ding van de kids na.)

Trouwens mooie rooster Puppy. Ik heb een zelfde soort gekocht met freebees bij de kijkshop. Dat die winkel overigens nog bestaat :schok:

10 minuten geleden zei Draakie:

Wat doe je met dat type batterijen? Ik kan zo niet bedenken waar die bij mij thuis gebruikt kunnen worden. (op een speelgoed ding van de kids na.)

Trouwens mooie rooster Puppy. Ik heb een zelfde soort gekocht met freebees bij de kijkshop. Dat die winkel overigens nog bestaat :schok:

De rechter 2 pakjes batterijen zijn trouwens niet voor mij, maar voor een kennis. Of ik wist waar je dat spul goedkoop kon bestellen. Maar natuurlijk, bij de Chinees :)

De linker 2 gebruik ik onder andere voor me Qnap remote. En ik heb ook wat kerstspul waarbij je dit soort batterijen nodig hebt.

Niet voor mij... Maar mijn vrouw is vandaag jarig en wou graag dit cadeautje.

9200000040227254.jpg

De Polaroid Zip Mobile Printer geeft je de mogelijkheid om van je smartphone of tablet foto’s te printen op fotopapier. Je kunt via Bluetooth of NFC-technologie verbinding maken met de Polaroid Printer. Hierdoor kun je bijna met elk device foto’s printen. In de printer wordt 2x3 inch (5x7,5cm) Zink fotopapier gebruikt. Via de gratis te downloaden ZIP-app kun je de foto’s bewerken voordat ze je print. De foto is binnen een minuut afgedrukt!

Even voor moeten sparen met de kids maar echt een leuk ding. Ik mag hem zelf ook gebruiken :P

Gelijk een foto plakker op de laptop

CameraZOOM-20170421112446452.jpg CameraZOOM-20170421112538756.jpg

37 minuten geleden zei Duken:

Maar mijn vrouw is vandaag jarig en wou graag dit cadeautje.

Nog proficiat ermee :proost:

q

iYHDqyR.jpg

Zo een stopcontact moet ik ook hebben. Ik word gek van al de USB laders.... nu een stopcontact met 4 USB laders erin :bloos: Die vang je anders in 1x af.

Op 23-4-2017 om 12:40 zei puppy:

e

rm0whap.jpg

VorigePage 560 of 602Volgende

Loading