Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van AEW op 15 februari 2013, 11:26Ziet er gelikt uit! Het aan kunnen sluiten van harde schijven is ook gewoon super praktisch.
Zelf ook een leuk nieuw dingetje, nieuwe lens voor de camera: Canon EF 50mm f/1.8 II ook bekend als de 'Nifty Fifty' of 'Plastic Fantastic', omdat het de goedkoopste lens is die Canon maakt.
Maakt wel leuke foto's door het mega diafragma van 1.8.
Ziet er gelikt uit! Het aan kunnen sluiten van harde schijven is ook gewoon super praktisch.
Zelf ook een leuk nieuw dingetje, nieuwe lens voor de camera: Canon EF 50mm f/1.8 II ook bekend als de 'Nifty Fifty' of 'Plastic Fantastic', omdat het de goedkoopste lens is die Canon maakt.
Citaat van Bolleeder op 16 februari 2013, 21:31Ziet er gelikt uit! Het aan kunnen sluiten van harde schijven is ook gewoon super praktisch.
Gewoon een mooi lensje!
Ziet er gelikt uit! Het aan kunnen sluiten van harde schijven is ook gewoon super praktisch.
Gewoon een mooi lensje!
Citaat van Erwin. op 16 februari 2013, 22:07Hele mooie lens, ik gebruik hem vaak in mijn studio.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Hele mooie lens, ik gebruik hem vaak in mijn studio.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Citaat van Tom op 16 februari 2013, 22:48Prima dingetjes inderdaad. Uitstekend voor portretfotografie, bijvoorbeeld.
Ik heb de Nikon-variant. Iets minder plastic, maar nog wel steeds de goedkoopste uot het spectrum.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Prima dingetjes inderdaad. Uitstekend voor portretfotografie, bijvoorbeeld. Ik heb de Nikon-variant. Iets minder plastic, maar nog wel steeds de goedkoopste uot het spectrum.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Verwijderde gebruiker op 17 februari 2013, 19:23Mooie camera hoor!
Die Microsoft Surface RT ziet er wel gelikt uit hoor. Maar vind hem zelf te duur voor een "tablet".
Mooie camera hoor!
Die Microsoft Surface RT ziet er wel gelikt uit hoor. Maar vind hem zelf te duur voor een "tablet".
Citaat van Verwijderde gebruiker op 28 februari 2013, 19:39Nog nooit gezien.. een gitaar in stukjes?! De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Nog nooit gezien.. een gitaar in stukjes?! De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Citaat van shadowwatch op 28 februari 2013, 20:24AEW
Ik verwacht wel een paint job zoals hier te zien is:
AEW
Ik verwacht wel een paint job zoals hier te zien is:
Citaat van Zombymario op 1 maart 2013, 09:01Dinsdag gekocht bij een kringloop winkel voor €7,50:
Moet nog wel testen of die het doet, deze 'Pong Consoles' werken op batterijen (D) of op AC-adapters. Ik moet ff kijken welke voltage en ampère die gebruikt.
Dinsdag gekocht bij een kringloop winkel voor €7,50:
Moet nog wel testen of die het doet, deze 'Pong Consoles' werken op batterijen (D) of op AC-adapters. Ik moet ff kijken welke voltage en ampère die gebruikt.
You Missed
Cast en maker van Call the Midwife teasen
Eater
- september 13, 2025
- 34 views
Grown Ups met Line of Duty Icoon.
Eater
- september 13, 2025
- 31 views
Zo pas je de zoekfunctie op de taakbalk van Windows 11 aan
Eater
- september 13, 2025
- 38 views
Werknemer die ‘Spider-Man’ Blu-ray lekte, veroordeeld tot bijna 5 jaar gevangenisstraf
Eater
- september 12, 2025
- 38 views