Het speelfilm fragmenten raden topic

Citaat van William op 16 april 2017, 18:38Is het Mine (2016) ?
Is het Mine (2016) ?
Citaat van Meh Meh op 16 april 2017, 19:0929 minuten geleden zei Monkie:Is het Mine (2016) ?
Yep, het was de film Mine.
Niet te vergelijken met American Sniper, dat was een fantastische film. Jammer dat ik die niet in de bioscoop heb gezien.
29 minuten geleden zei Monkie:Is het Mine (2016) ?
Yep, het was de film Mine.
Niet te vergelijken met American Sniper, dat was een fantastische film. Jammer dat ik die niet in de bioscoop heb gezien.

Citaat van William op 17 april 2017, 07:3812 uur geleden zei Barkie:Yep, het was de film Mine.
Niet te vergelijken met American Sniper, dat was een fantastische film. Jammer dat ik die niet in de bioscoop heb gezien.American Sniper is inderdaad een meesterlijke film
Ik ging met de laatste hints (woestijn scenes en opnames in Spanje op de Canarische eilanden) eens Googelen.
Toen kwam ik al snel een interview tegen met co-director Fabio Guaglione. Bij het volgende stukje tekst dacht ik, 'dit zou de film wel eens kunnen zijn'
'Shot mainly in the Canary Islands, Mine is a psychological thriller about a soldier who, after a failed assassination attempt, finds himself trapped in the desert, where he must battle nature, guerillas, and his own deteriorating mental and physical state.'
12 uur geleden zei Barkie:Yep, het was de film Mine.
American Sniper is inderdaad een meesterlijke film
Ik ging met de laatste hints (woestijn scenes en opnames in Spanje op de Canarische eilanden) eens Googelen.
Toen kwam ik al snel een interview tegen met co-director Fabio Guaglione. Bij het volgende stukje tekst dacht ik, 'dit zou de film wel eens kunnen zijn'
'Shot mainly in the Canary Islands, Mine is a psychological thriller about a soldier who, after a failed assassination attempt, finds himself trapped in the desert, where he must battle nature, guerillas, and his own deteriorating mental and physical state.'
Citaat van Meh Meh op 17 april 2017, 09:06Zo diep was ik er niet ingedoken om erachter te komen welke film het was.
Jammer dat American Sniper geen oscars heeft gekregen. Vele nominaties, een oscar voor geluidseffecten. Men vond het een te propagandistisch filmpje.
Eastwood is een Trump aanhangeren erg rechts maar deze film was gewoon goed, Bradley Cooper was uitmuntend als Chris Kyle.
Zo diep was ik er niet ingedoken om erachter te komen welke film het was.
Jammer dat American Sniper geen oscars heeft gekregen. Vele nominaties, een oscar voor geluidseffecten. Men vond het een te propagandistisch filmpje.
Eastwood is een Trump aanhanger en erg rechts maar deze film was gewoon goed, Bradley Cooper was uitmuntend als Chris Kyle.
Citaat van Demo op 17 april 2017, 09:502 uur geleden zei Monkie:American Sniper is inderdaad een meesterlijke film
Ik wil 'm maar eens een keertje zien, dus ik downladen op het ogenblik wel te verstaan de retail versie
2 uur geleden zei Monkie:American Sniper is inderdaad een meesterlijke film
Ik wil 'm maar eens een keertje zien, dus ik downladen op het ogenblik wel te verstaan de retail versie

Citaat van William op 17 april 2017, 10:3543 minuten geleden zei puppy:Ik wil 'm maar eens een keertje zien, dus ik downladen op het ogenblik wel te verstaan de retail versie
Voordat ik de film ging kijken, ben ik eerst het e-book van American Sniper gaan lezen. Ook de moeite waard
43 minuten geleden zei puppy:Ik wil 'm maar eens een keertje zien, dus ik downladen op het ogenblik wel te verstaan de retail versie
Voordat ik de film ging kijken, ben ik eerst het e-book van American Sniper gaan lezen. Ook de moeite waard
Citaat van Demo op 17 april 2017, 10:5213 minuten geleden zei Monkie:Voordat ik de film ging kijken, ben ik eerst het e-book van American Sniper gaan lezen. Ook de moeite waard
Ja ik 'm diverse malen gezien, maar hij blijft goed dat is 1 van een meesterwerk, hé
13 minuten geleden zei Monkie:Voordat ik de film ging kijken, ben ik eerst het e-book van American Sniper gaan lezen. Ook de moeite waard
Ja ik 'm diverse malen gezien, maar hij blijft goed dat is 1 van een meesterwerk, hé
Citaat van Meh Meh op 17 april 2017, 11:041 uur geleden zei puppy:Ik wil 'm maar eens een keertje zien, dus ik downladen op het ogenblik wel te verstaan de retail versie
Ik heb 'm ook in HD gezien. Maar ik heb er wel voor betaald. Zou niet willen dat Clint Eastwood verhongerd omdat ik alles pindakaas.
Veel plezier ermee, leuke film voor een vrije middag.
1 uur geleden zei puppy:Ik wil 'm maar eens een keertje zien, dus ik downladen op het ogenblik wel te verstaan de retail versie
Ik heb 'm ook in HD gezien. Maar ik heb er wel voor betaald. Zou niet willen dat Clint Eastwood verhongerd omdat ik alles pindakaas.
Veel plezier ermee, leuke film voor een vrije middag.
Citaat van Demo op 17 april 2017, 11:1915 minuten geleden zei Barkie:leuke film voor een vrije middag.
Ja dat geldt voor vanavond omdat ik vanmiddag naar het ziekenhuis toe mot om me te dialyseren...
En dan ben ik tegen half 8 weer thuis
.
15 minuten geleden zei Barkie:leuke film voor een vrije middag.
Ja dat geldt voor vanavond omdat ik vanmiddag naar het ziekenhuis toe mot om me te dialyseren...
En dan ben ik tegen half 8 weer thuis .
You Missed
Top 10 Meest Gedownloade Films van de Week – 25/08/2025
Eater
- augustus 25, 2025
- 30 views
Eerste beelden van All Creatures Great and Small seizoen 6
Eater
- augustus 24, 2025
- 20 views