Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Meh Meh op 19 mei 2017, 10:094 uur geleden zei puppy:En hoe vond je 'm ?
Nog niet gezien. Werd te laat om hem nog af te kunnen kijken. Ik zet 'm vanavond op, nieuwsgierig, want de recenties zijn al een langere tijd uitstekend.
4 uur geleden zei puppy:En hoe vond je 'm ?
Nog niet gezien. Werd te laat om hem nog af te kunnen kijken. Ik zet 'm vanavond op, nieuwsgierig, want de recenties zijn al een langere tijd uitstekend.
Citaat van Meh Meh op 19 mei 2017, 10:154 uur geleden zei Monkie:Dit fragment herken ik toevallig, omdat ik de film afgelopen woensdag gezien heb. Ik vond hem trouwens zeer matig.
Dit is zo te zien de film The Darkness (2016)
Erg toevallig dat je daarop komt, Google denkt het namelijk ook maar het is een hele andere film...
Dit is waarom ik voorstelde om screenshots te maken die niet voorkomen in Google. Anders kan iedereen het 'raden'.Extra hint, het is naast een horror ook een science fiction met een vrouwelijk actrice in de hoofdrol.
4 uur geleden zei Monkie:Dit fragment herken ik toevallig, omdat ik de film afgelopen woensdag gezien heb. Ik vond hem trouwens zeer matig.
Dit is zo te zien de film The Darkness (2016)
Erg toevallig dat je daarop komt, Google denkt het namelijk ook maar het is een hele andere film...
Dit is waarom ik voorstelde om screenshots te maken die niet voorkomen in Google. Anders kan iedereen het 'raden'.
Extra hint, het is naast een horror ook een science fiction met een vrouwelijk actrice in de hoofdrol.

Citaat van William op 19 mei 2017, 11:59Ik dacht dat ik de persoon op de afbeelding herkende in de film The Darkness. Vandaar dat ik dacht dat het om deze film ging. Wat een actrice al niet kan doen
En nee, ik heb geen gebruik gemaakt van Google reverse image search.
Ik zoek verder me de extra hint.
Ik dacht dat ik de persoon op de afbeelding herkende in de film The Darkness. Vandaar dat ik dacht dat het om deze film ging. Wat een actrice al niet kan doen
En nee, ik heb geen gebruik gemaakt van Google reverse image search.
Ik zoek verder me de extra hint.

Citaat van William op 19 mei 2017, 11:59Hahah dat is een mooie. Google die met de verkeerde naamgeving komt van de film. Top screenshot
Ik kan de actrice nog niet thuisbrengen... mmm wel een leuke zoekopdracht. Ik ga mijn best doen.
Hahah dat is een mooie. Google die met de verkeerde naamgeving komt van de film. Top screenshot
Ik kan de actrice nog niet thuisbrengen... mmm wel een leuke zoekopdracht. Ik ga mijn best doen.
Citaat van Meh Meh op 19 mei 2017, 13:34Echt hint: De hoofdactrice is een mens maar eigenlijk ook niet... AI. Ze ziet er mooi maar ook wat creepy uit, enge ogen, vreemde bijna buitenaardse gezichtssymmetrie.
De film heeft niets met buitenaards leven te maken maar is wel een SF/horror zoals ik al eerder aangaf. De film is niet gloednieuw maar ook geen 5 jaar oud.
Op review websites scoort de film gemiddeld net geen 6 op de schaal van 10.Met de bovenstaande hints en een half uurtje zoeken moet het te achterhalen zijn.
Als niemand het weet plaats ik morgen een nieuwe afbeelding.
Echt hint: De hoofdactrice is een mens maar eigenlijk ook niet... AI. Ze ziet er mooi maar ook wat creepy uit, enge ogen, vreemde bijna buitenaardse gezichtssymmetrie.
De film heeft niets met buitenaards leven te maken maar is wel een SF/horror zoals ik al eerder aangaf. De film is niet gloednieuw maar ook geen 5 jaar oud.
Op review websites scoort de film gemiddeld net geen 6 op de schaal van 10.
Met de bovenstaande hints en een half uurtje zoeken moet het te achterhalen zijn.
Als niemand het weet plaats ik morgen een nieuwe afbeelding.
Citaat van snowboardsissy op 19 mei 2017, 14:45ik denk dat ik het herken.
Morgan.
ik denk dat ik het herken.
Morgan.
Citaat van Meh Meh op 19 mei 2017, 14:54Helemaal goed het is inderdaad Morgan uit 2016.
Zelf heb ik de helft gezien. Uitgezet omdat ik er halverwege niet veel meer aan vond maar ik wil 'm toch nog eens kijken.
Helemaal goed het is inderdaad Morgan uit 2016.
Zelf heb ik de helft gezien. Uitgezet omdat ik er halverwege niet veel meer aan vond maar ik wil 'm toch nog eens kijken.
Citaat van Meh Meh op 20 mei 2017, 01:2219 uur geleden zei puppy:En hoe vond je 'm ?
Ik sluit mij aan bij de recenties op IMDB en co, ik geef Hacksaw Ridge een ruime 8.
Het viel mij op dat ik iets herkende, het camerawerk, het soort muziek en de timing, de stereotypes en nog wat andere dingen.
Toen zag ik dat de film door Mel Gibson is geregisteerd, een van mijn favoriete regisseurs.Een uitmuntende film, uitstekend acteerwerk. Geen A-Team gebeuren, kogels raakten mensen en de lichaamsdelen vlogen rond.
Beetje voorspelbaar met enkele standaard morele cliches maar zeker niet storend. Waargebeurd las ik net. Heftig...
Voor deze film had ik graag betaald voor een bioscoopkaartje.Als hij op BluRay uit is zal ik 'm kopen voor mij pa.
Dan gaat deze René Mioch zijn nestje maar eens opzoeken, morgen, vandaag bedoel ik weer vroeg uit de veren.
19 uur geleden zei puppy:En hoe vond je 'm ?
Ik sluit mij aan bij de recenties op IMDB en co, ik geef Hacksaw Ridge een ruime 8.
Het viel mij op dat ik iets herkende, het camerawerk, het soort muziek en de timing, de stereotypes en nog wat andere dingen.
Toen zag ik dat de film door Mel Gibson is geregisteerd, een van mijn favoriete regisseurs.
Een uitmuntende film, uitstekend acteerwerk. Geen A-Team gebeuren, kogels raakten mensen en de lichaamsdelen vlogen rond.
Beetje voorspelbaar met enkele standaard morele cliches maar zeker niet storend. Waargebeurd las ik net. Heftig...
Voor deze film had ik graag betaald voor een bioscoopkaartje. Als hij op BluRay uit is zal ik 'm kopen voor mij pa.
Dan gaat deze René Mioch zijn nestje maar eens opzoeken, morgen, vandaag bedoel ik weer vroeg uit de veren.
Citaat van Meh Meh op 21 mei 2017, 09:51Gisteren Get Out gezien. Buitengewoon vreemde maar toch uitstekende horrorfilm.
Blanke mensen zullen de film waarschijnlijk iets minder waarderen dan Afro-Amerikanen, waarom kan ik niet uitleggen zonder spoilers.
Zeldzaam dat ik een goede horror zie, de beste sinds The Conjuring.
Gisteren Get Out gezien. Buitengewoon vreemde maar toch uitstekende horrorfilm.
Blanke mensen zullen de film waarschijnlijk iets minder waarderen dan Afro-Amerikanen, waarom kan ik niet uitleggen zonder spoilers.
Zeldzaam dat ik een goede horror zie, de beste sinds The Conjuring.
Citaat van Demo op 21 mei 2017, 12:01Op 2017-5-19 om 16:45 zei snowboardsissy:ik denk dat ik het herken.
Morgan.
Jij bent weer ......om een nieuwe opgave te plaatsen !
Op 2017-5-19 om 16:45 zei snowboardsissy:ik denk dat ik het herken.
Morgan.
Jij bent weer ......om een nieuwe opgave te plaatsen !