Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van shadowwatch op 1 juni 2012, 23:59Yep!
Even i am legend kijken had um opgenome oo me kamer;)
Yep!
Even i am legend kijken had um opgenome oo me kamer;)
Citaat van Tom op 7 juni 2012, 23:32't Is geen nieuws en 't heeft totaal geen waarde, maar net twee oude bekenden van me in WoW één op één afgeslacht.
Was vroeger altijd andersom, nu dus niet meer. Jippie.
Morgen EK! Maar ook pc-sleuteldag, ga voor een klant een mITXje in elkaar zetten.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
't Is geen nieuws en 't heeft totaal geen waarde, maar net twee oude bekenden van me in WoW één op één afgeslacht. Was vroeger altijd andersom, nu dus niet meer. Jippie.
Morgen EK! Maar ook pc-sleuteldag, ga voor een klant een mITXje in elkaar zetten.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Freddytje op 7 juni 2012, 23:36Net public enemy gezien. Wel imgewikkelde film soms:p
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Net public enemy gezien. Wel imgewikkelde film soms:p
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Citaat van Zombymario op 16 juni 2012, 23:27Nog geen 50 meter van me huis vandaan hebben ze kermis en is net de Radio Veronica's '80 en '90 jaren party afgelopen. Heb ge-boem-boem is gestopt dus ik kan naar bed
Nog geen 50 meter van me huis vandaan hebben ze kermis en is net de Radio Veronica's '80 en '90 jaren party afgelopen. Heb ge-boem-boem is gestopt dus ik kan naar bed
Citaat van Verwijderde gebruiker op 7 juli 2012, 23:16Bikkel!!!
Bikkel!!!
Citaat van Verwijderde gebruiker op 7 juli 2012, 23:28Neee,,, weinig na mijn dochtertje
Neee,,, weinig na mijn dochtertje