Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Marciej123 op 11 juni 2012, 20:01top. als je muur af is moet je het maar zeggen
dan fix ik wel een bescherming voor je
top. als je muur af is moet je het maar zeggen
dan fix ik wel een bescherming voor je
Citaat van Rikkert. op 11 juni 2012, 20:53Ik ga Hawk installen morgen. Kan het worden gerollbacked.
Ik zit zelf niet veel meer in de server. Speel meer survival, vind ik namelijk wat leuker.
Maar heb laatst wat griefers gebanned, waren 5 mensen online dus ik keek ff. En ze hadden nogal wat gegriefed...
Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.
Ik ga Hawk installen morgen. Kan het worden gerollbacked.
Ik zit zelf niet veel meer in de server. Speel meer survival, vind ik namelijk wat leuker.
Maar heb laatst wat griefers gebanned, waren 5 mensen online dus ik keek ff. En ze hadden nogal wat gegriefed...
Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.
Citaat van Marciej123 op 11 juni 2012, 21:29is goed plan Rikkert. Als jij dit kan fixen, Ik werk dus heb geen tijd. Woensdag middag zou ik tijd hebben om te helpen mocht dit nodig zijn of om alle permissions goed te zetten
is goed plan Rikkert. Als jij dit kan fixen, Ik werk dus heb geen tijd. Woensdag middag zou ik tijd hebben om te helpen mocht dit nodig zijn of om alle permissions goed te zetten
Citaat van Verwijderde gebruiker op 3 juli 2012, 15:00De servers zijn herstart dus Hawkeye is actief
De servers zijn herstart dus Hawkeye is actief

Citaat van William op 4 juli 2012, 14:01Heb gezien dat het containerschip ook beschadigd is
Het water van de splash in de achtbaan is weg.
Ik heb al overal 1 rij stenen van de muur gedaan, zou een mod de muur volledig kunnen bouwen, zal wel helpen dan. Maar zonder tools duurt dat veel te lang
Heb gezien dat het containerschip ook beschadigd is
Het water van de splash in de achtbaan is weg.
Ik heb al overal 1 rij stenen van de muur gedaan, zou een mod de muur volledig kunnen bouwen, zal wel helpen dan. Maar zonder tools duurt dat veel te lang
Citaat van Marciej123 op 4 juli 2012, 18:38is geen probleem komt voor de bakker!
is geen probleem komt voor de bakker!

Citaat van Marciej123 op 11 juli 2012, 23:30stuur me even een pm wanneer je online kan komen, ik heb volgende week vakantie dus dan is het geen probleem
stuur me even een pm wanneer je online kan komen, ik heb volgende week vakantie dus dan is het geen probleem