Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van marcelvn op 17 april 2012, 15:28Volgende week en dit weekend zullen ik en rikkert werken aan de duken survival map/server en de bijbehorende website
Volgende week en dit weekend zullen ik en rikkert werken aan de duken survival map/server en de bijbehorende website
Citaat van Marciej123 op 20 april 2012, 17:54suree!
suree!

Citaat van William op 21 april 2012, 15:41Wanneer word je gewhite-listed? Is dat nog steeds reageren in dit topic, of een andere manier (PM of iets dergelijks)?
Ik wil wel graag een kijkje nemen
Jakob558
Wanneer word je gewhite-listed? Is dat nog steeds reageren in dit topic, of een andere manier (PM of iets dergelijks)?
Ik wil wel graag een kijkje nemen
Jakob558
Citaat van Marciej123 op 21 april 2012, 16:39Ik zal je op de whitelist zetten!
is je mcnaam ook Jakob558?
Ik zal je op de whitelist zetten!
is je mcnaam ook Jakob558?
Citaat van Rikkert. op 22 april 2012, 09:34Ook fijn.... Speel je een keer eerlijk (op de duken survival) wordt je bestolen... Lekker al mijn steen, dirt, diamonds, hout, coal weg... Als ik die gene vind dan
:diablo:
Ook fijn.... Speel je een keer eerlijk (op de duken survival) wordt je bestolen... Lekker al mijn steen, dirt, diamonds, hout, coal weg... Als ik die gene vind dan :diablo:
Citaat van Freddytje op 22 april 2012, 10:13Wtf, kijk daarom kan je beter een private server hebben voor de FM en niet voor iedereen. Of een code op je kist kunnen zetten dmv een mod. Ik was het sowieso niet want heb alweer 2 weken niet gespeeld
ik wacht op de nieuwe map. Ik ga kijken of mijn spullen er wel nog zijn, maar ik vrees het ergste.
Edit: oh ja wacht, ik speelde helemaal niet op die server
Wtf, kijk daarom kan je beter een private server hebben voor de FM en niet voor iedereen. Of een code op je kist kunnen zetten dmv een mod. Ik was het sowieso niet want heb alweer 2 weken niet gespeeld ik wacht op de nieuwe map. Ik ga kijken of mijn spullen er wel nog zijn, maar ik vrees het ergste.
Edit: oh ja wacht, ik speelde helemaal niet op die server
Citaat van Rikkert. op 22 april 2012, 10:15Ik ga LWC er inzetten. Kun je je deuren en chests beveiligen. En volgens mij ook levers.
Zal zo wel uitleggen hoe die werkt als ik hem erin heb staan!
EDIT:
Heb in de survival dus LWC gedaan.
Kijk hier voor de commands.
Beste is gewoon m: /cprivate te gebruiken en dan links te klikken op een chest/deur.
Ik ga LWC er inzetten. Kun je je deuren en chests beveiligen. En volgens mij ook levers.
Zal zo wel uitleggen hoe die werkt als ik hem erin heb staan!
EDIT:
Heb in de survival dus LWC gedaan.
Kijk hier voor de commands.
Beste is gewoon m: /cprivate te gebruiken en dan links te klikken op een chest/deur.
Citaat van Thijs. op 22 april 2012, 11:29Ik zat in de survival server van Marcel en wou bijna een chest leeghalen alleen toen bedacht ik me dat het wel eens van iemand zou kunnen zijn
.
Maar wel kut voor jou rik.
Ik zat in de survival server van Marcel en wou bijna een chest leeghalen alleen toen bedacht ik me dat het wel eens van iemand zou kunnen zijn .
Maar wel kut voor jou rik.
Citaat van Marciej123 op 22 april 2012, 11:36Kan je als non admin die commands gebruiken? Anders gaan we een groepen plugin er in douwen.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Kan je als non admin die commands gebruiken? Anders gaan we een groepen plugin er in douwen.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
You Missed
6 BSD’s die het proberen waard zijn in plaats van Linux
Eater
- september 9, 2025
- 33 views
Microsoft test nieuwe AI-functies in Windows 11 Verkenner
Eater
- september 9, 2025
- 11 views