Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Duken.nl Minecraft server [24/7]

VorigePage 51 of 75Volgende

Volgende week en dit weekend zullen ik en rikkert werken aan de duken survival map/server en de bijbehorende website

@Marciej123

Zou je misschien allebei de IP's, van survival + creative in de startpost zetten? :)

suree!

Wanneer word je gewhite-listed? Is dat nog steeds reageren in dit topic, of een andere manier (PM of iets dergelijks)?

Ik wil wel graag een kijkje nemen :)

Jakob558

Ik zal je op de whitelist zetten!

is je mcnaam ook Jakob558?

Ook fijn.... Speel je een keer eerlijk (op de duken survival) wordt je bestolen... Lekker al mijn steen, dirt, diamonds, hout, coal weg... Als ik die gene vind dan :diablo: :diablo:

Wtf, kijk daarom kan je beter een private server hebben voor de FM en niet voor iedereen. Of een code op je kist kunnen zetten dmv een mod. Ik was het sowieso niet want heb alweer 2 weken niet gespeeld :P ik wacht op de nieuwe map. Ik ga kijken of mijn spullen er wel nog zijn, maar ik vrees het ergste.

Edit: oh ja wacht, ik speelde helemaal niet op die server :P

Ik ga LWC er inzetten. Kun je je deuren en chests beveiligen. En volgens mij ook levers.

Zal zo wel uitleggen hoe die werkt als ik hem erin heb staan!

EDIT:

Heb in de survival dus LWC gedaan.

Kijk hier voor de commands.

Beste is gewoon m: /cprivate te gebruiken en dan links te klikken op een chest/deur.

Ik zat in de survival server van Marcel en wou bijna een chest leeghalen alleen toen bedacht ik me dat het wel eens van iemand zou kunnen zijn :P.

Maar wel kut voor jou rik. -_-

Kan je als non admin die commands gebruiken? Anders gaan we een groepen plugin er in douwen.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

VorigePage 51 of 75Volgende

Loading