Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Marciej123 op 5 april 2012, 14:47Dat staat er als je op de server komt?
@ duken! Top man! Goed bericht :)Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Dat staat er als je op de server komt?
@ duken! Top man! Goed bericht :)Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Citaat van r4dioactivity op 5 april 2012, 14:48Dat probeer ik maar pakt hem niet. Ik deed gewoon: /register mijnwachtwoord en dan doet hij niks.
Edit: Ik zit er nu wel in maar volgens mij niet op de goede manier.
Dat probeer ik maar pakt hem niet. Ik deed gewoon: /register mijnwachtwoord en dan doet hij niks.
Edit: Ik zit er nu wel in maar volgens mij niet op de goede manier.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 5 april 2012, 14:53/register jewachtwoord
en dan
/login jewachtwoord
/register jewachtwoord
en dan
/login jewachtwoord
Citaat van Marciej123 op 5 april 2012, 14:55Klopt duken! Mocht het niet lukken dan verwijder ik je MC gegevens van de server en moet je t even opnieuw doen
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Klopt duken! Mocht het niet lukken dan verwijder ik je MC gegevens van de server en moet je t even opnieuw doen
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Citaat van Verwijderde gebruiker op 5 april 2012, 15:00Nou zie je ook niet meer bij het inloggen dat je /register wachtwoord moet doen... maar alleen /login wachtwoord... .dus als je de eerste keer joint.... weet je dat niet
Nou zie je ook niet meer bij het inloggen dat je /register wachtwoord moet doen... maar alleen /login wachtwoord... .dus als je de eerste keer joint.... weet je dat niet
Citaat van r4dioactivity op 5 april 2012, 15:17Ik heb nu geregistreerd alleen heb niet het wachtwoord dat ik wou.
Ik heb nu geregistreerd alleen heb niet het wachtwoord dat ik wou.
Citaat van Marciej123 op 5 april 2012, 15:34typ in de command: /changepassword <oldpassword> <newpassword>
typ in de command: /changepassword <oldpassword> <newpassword>
Citaat van Freddytje op 5 april 2012, 15:42Ik kom weer is op de server en wat zie ik.. Robbert, ben jij wel is naar de dokter geweest? Volgens mij zit het daarboven niet helemaal goed
Ik kom weer is op de server en wat zie ik.. Robbert, ben jij wel is naar de dokter geweest? Volgens mij zit het daarboven niet helemaal goed
Citaat van Robbert op 6 april 2012, 15:51Wat is er aan de hand? Ik ben zelf ook al 1,5 week niet meer op de server geweest. Zal vanavond weer is kijken.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Wat is er aan de hand? Ik ben zelf ook al 1,5 week niet meer op de server geweest. Zal vanavond weer is kijken.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
You Missed
Week 38 13-09 t/m 19-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- september 11, 2025
- 22 views
Week 38 13-09 t/m 20-09 Nieuwe Streamingdienst en UK TV-Films
Eater
- september 11, 2025
- 20 views