Jouw -/+ punt van de dag

Citaat van William op 9 mei 2017, 12:2228 minuten geleden zei puppy:Daar heb ik totaal geen last van en je weet dat ik ook NZBVortex 3, versie 3 3.3.10 draai
Ik tot afgelopen zaterdag ook niet. Ach, de handmatige cleanup heeft zijn werk gedaan. Alles werkt weer zoals het hoort.
28 minuten geleden zei puppy:Daar heb ik totaal geen last van en je weet dat ik ook NZBVortex 3, versie 3 3.3.10 draai
Ik tot afgelopen zaterdag ook niet. Ach, de handmatige cleanup heeft zijn werk gedaan. Alles werkt weer zoals het hoort.
Citaat van Demo op 10 mei 2017, 10:28Op 2017-5-4 om 00:29 zei puppy:waar ze met die shunt (verbinding tussen een ader en slagader) mee in de bloedbaan terecht komt.
Zo ziet een shunt er nu uit bij mijn ongeveer (kunststof verbinding)
Die twee pijlen geven aan waar ze mijn aan prikken.
![]()
Op 2017-5-4 om 00:29 zei puppy:waar ze met die shunt (verbinding tussen een ader en slagader) mee in de bloedbaan terecht komt.
Zo ziet een shunt er nu uit bij mijn ongeveer (kunststof verbinding) Die twee pijlen geven aan waar ze mijn aan prikken.

Citaat van William op 10 mei 2017, 12:07Op 9-5-2017 om 13:53 zei puppy:PS: Er worden nog steeds films in die Map @Recycle geplaatst ook alles wat ik opruim wordt er in gezet...
Zie de e-mail hierover
Op 9-5-2017 om 13:53 zei puppy:PS: Er worden nog steeds films in die Map @Recycle geplaatst ook alles wat ik opruim wordt er in gezet...
Zie de e-mail hierover
Citaat van Demo op 10 mei 2017, 13:301 uur geleden zei Monkie:Zie de e-mail hierover
Ja verhip ik zie die mail nu pas...
Aangezien dat ik in het ziekenhuis lig zal ik vanavond of morgen ochtend wel op reactie geven, oké ?
1 uur geleden zei Monkie:Zie de e-mail hierover
Ja verhip ik zie die mail nu pas... Aangezien dat ik in het ziekenhuis lig zal ik vanavond of morgen ochtend wel op reactie geven, oké ?

Citaat van William op 19 mei 2017, 08:45++ Zo, de tickets voor Planet Earth II - Live in Concert zijn besteld.
Beetje armer
en ik moet nog heel even geduld hebben tot het concert. En dat wachten is irritant
++ Zo, de tickets voor Planet Earth II - Live in Concert zijn besteld.
Beetje armer en ik moet nog heel even geduld hebben tot het concert. En dat wachten is irritant

Citaat van William op 19 mei 2017, 09:3314 minuten geleden zei puppy:Hoeveel armer als ik dat vragen mag
??
Uiteraard ligt het eraan op welke rang je zit. In dit geval de 1e rang.
Voor de tickets zelf €120.. Dit is exclusief servicekosten van €6 per ticket en €1 transactiekosten. Totaal wordt het dus €133.
14 minuten geleden zei puppy:Hoeveel armer als ik dat vragen mag
??
Uiteraard ligt het eraan op welke rang je zit. In dit geval de 1e rang.
Voor de tickets zelf €120.. Dit is exclusief servicekosten van €6 per ticket en €1 transactiekosten. Totaal wordt het dus €133.
Citaat van Demo op 19 mei 2017, 09:4310 minuten geleden zei Monkie:In dit geval de 1e rang.
Dan zit je goed op de 1e rang, denk ik ?
Op zich niet duur..
10 minuten geleden zei Monkie:In dit geval de 1e rang.
Dan zit je goed op de 1e rang, denk ik ?
Op zich niet duur..

Citaat van William op 19 mei 2017, 09:502 minuten geleden zei puppy:Dan zit je goed op de 1e rang, denk ik ?
Op zich niet duur..
Daar ga ik wel vanuit. 17 maart weet ik meer
Ik klaag zeker niet over de prijs. Ik ging er vanuit dat de 1e rang prijzen duurder zouden zijn.
2 minuten geleden zei puppy:Dan zit je goed op de 1e rang, denk ik ?
Op zich niet duur..
Daar ga ik wel vanuit. 17 maart weet ik meer
Ik klaag zeker niet over de prijs. Ik ging er vanuit dat de 1e rang prijzen duurder zouden zijn.
Citaat van Demo op 19 mei 2017, 09:541 uur geleden zei Monkie:++ Zo, de tickets voor Planet Earth II - Live in Concert zijn besteld.
Beetje armer
en ik moet nog heel even geduld hebben tot het concert. En dat wachten is irritant
Ik wens jou veel plezier die avond maar dat zal zeker wel lukken
1 uur geleden zei Monkie:++ Zo, de tickets voor Planet Earth II - Live in Concert zijn besteld.
Beetje armer
Ik wens jou veel plezier die avond maar dat zal zeker wel lukken
You Missed
Top 10 Meest Gedownloade Films van de Week – 25/08/2025
Eater
- augustus 25, 2025
- 25 views
Eerste beelden van All Creatures Great and Small seizoen 6
Eater
- augustus 24, 2025
- 16 views