Jouw -/+ punt van de dag

Citaat van William op 13 september 2011, 14:24+++ Telenet is een andere modem komen zetten zodat we nu sneller internet hebben.
Het gaat niet veel sneller, maar uploaden wel, dus dat is dan toch 1 verbetering.
+++ Telenet is een andere modem komen zetten zodat we nu sneller internet hebben.
Het gaat niet veel sneller, maar uploaden wel, dus dat is dan toch 1 verbetering.
Citaat van Zombymario op 13 september 2011, 15:24--- Moet een verslag maken van iets wat ik totaal niet snap
+++++ 2 leuke dingen gekocht
++ Eerder uit
------- Morgen om 16:00 uur uit
--- Moet een verslag maken van iets wat ik totaal niet snap
+++++ 2 leuke dingen gekocht
++ Eerder uit
------- Morgen om 16:00 uur uit

Citaat van William op 14 september 2011, 15:18--- Vandaag weer half de dag geen verbinding op mijn gms, als ze mij bellen valt mijn gsm uit, batterijduur is zwaar achteruitgegaan. En omdat mijn gsm nog maar 1,5 jaar oud is mag ik nog geen nieuwe kopen
--- Vandaag weer half de dag geen verbinding op mijn gms, als ze mij bellen valt mijn gsm uit, batterijduur is zwaar achteruitgegaan. En omdat mijn gsm nog maar 1,5 jaar oud is mag ik nog geen nieuwe kopen
Citaat van Zombymario op 20 september 2011, 13:00++++ Morgen begin ik om 12:45
++++ Morgen begin ik om 12:45

Citaat van William op 20 september 2011, 21:14^ Lekker hoor
+++ Ticket voor Firstlook besteld! 2 oktober in de Jaarbeurs: Games, Gadgets en Boothbabes
^ Lekker hoor
+++ Ticket voor Firstlook besteld! 2 oktober in de Jaarbeurs: Games, Gadgets en Boothbabes

Citaat van William op 21 september 2011, 16:27- Ik ging een nieuwe gsm (Samsung Galaxy Gio) kopen, maar hij was niet in stock. De laatste was een half uurtje eerder verkocht. Nu moet ik morge terug naar de winkel.
- Ik ging een nieuwe gsm (Samsung Galaxy Gio) kopen, maar hij was niet in stock. De laatste was een half uurtje eerder verkocht. Nu moet ik morge terug naar de winkel.
Citaat van Rikkert. op 21 september 2011, 16:50Dat is echt klote Glenneke
-/+ school is echt te makkelijk...
+ MW2 is ook te makkelijk
Dat is echt klote Glenneke
-/+ school is echt te makkelijk...
+ MW2 is ook te makkelijk

Citaat van William op 22 september 2011, 19:05++ geen colleges etc donderdag/vrijdag
+/- Volgende week al tentamen, ook al is het een deeltentamen
++ geen colleges etc donderdag/vrijdag
+/- Volgende week al tentamen, ook al is het een deeltentamen
You Missed
6 BSD’s die het proberen waard zijn in plaats van Linux
Eater
- september 9, 2025
- 33 views
Microsoft test nieuwe AI-functies in Windows 11 Verkenner
Eater
- september 9, 2025
- 11 views