ziggo go android tv apk download gezocht
Citaat van Demo op 22 september 2019, 06:369 uur geleden zei Duken:Apktje delen mag op een andere plek
Als je echt niet kan leven zonder dit illegale stukje APK moet je veel geduld opbrengen of zelf ook technisch onderlegd zijn en ook nog verstand hebben van wat scriptwerk en het bouwen van een app. Er mag in dit geval vast wel een linkje geplaatst worden naar het Forumdeel van Tweakers.net waar dit APK gevalletje uitvoerig wordt besproken.
9 uur geleden zei Duken:Apktje delen mag op een andere plek
Als je echt niet kan leven zonder dit illegale stukje APK moet je veel geduld opbrengen of zelf ook technisch onderlegd zijn en ook nog verstand hebben van wat scriptwerk en het bouwen van een app. Er mag in dit geval vast wel een linkje geplaatst worden naar het Forumdeel van Tweakers.net waar dit APK gevalletje uitvoerig wordt besproken.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 22 september 2019, 06:42Ja dat mag natuurlijk wel. Vertellen waar de apk te vinden is, is ook geen probleem. Als hij maar niet vanaf hier direct is gelinked. Sorry heren.
Ja dat mag natuurlijk wel. Vertellen waar de apk te vinden is, is ook geen probleem. Als hij maar niet vanaf hier direct is gelinked. Sorry heren.
Citaat van TCR op 1 oktober 2019, 09:45Sinds zaterdagmorgen tot aan het moment van dit schrijven geeft de originele Ziggo Go geen storingen meer. Ik denk dat ze het binnenkort gaan lanceren.
Sinds zaterdagmorgen tot aan het moment van dit schrijven geeft de originele Ziggo Go geen storingen meer. Ik denk dat ze het binnenkort gaan lanceren.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 1 oktober 2019, 20:0310 uur geleden zei TCR:Sinds zaterdagmorgen tot aan het moment van dit schrijven geeft de originele Ziggo Go geen storingen meer. Ik denk dat ze het binnenkort gaan lanceren.
Dat zou serieus goed nieuws zijn!!! Ik heb ook geen werkende apk meer. Dan kan ik eindelijk kijken op mijn Xiaomi tvbox
10 uur geleden zei TCR:Sinds zaterdagmorgen tot aan het moment van dit schrijven geeft de originele Ziggo Go geen storingen meer. Ik denk dat ze het binnenkort gaan lanceren.
Dat zou serieus goed nieuws zijn!!! Ik heb ook geen werkende apk meer. Dan kan ik eindelijk kijken op mijn Xiaomi tvbox
Citaat van Verwijderde gebruiker op 26 november 2019, 05:41Er blijkt een nieuwe versie uit te zijn gekomen. Een test versie welke goed werkt. Deze Android tv versie spookt rond op internet.
Maar helaas kan ik hem nergens vinden...
![]()
Er blijkt een nieuwe versie uit te zijn gekomen. Een test versie welke goed werkt. Deze Android tv versie spookt rond op internet.
Maar helaas kan ik hem nergens vinden...
Citaat van Verwijderde gebruiker op 26 november 2019, 05:50Laat maar, net gevonden op:
![]()
https://ziggoforum.nl/topics/ziggo-go-app-op-nvidia-shield-en-android-tv.92927/post-1279002
daar is de link te vinden.
overigens ik heb hem nog niet getest.. vanavond weer eens proberen.
Laat maar, net gevonden op:
https://ziggoforum.nl/topics/ziggo-go-app-op-nvidia-shield-en-android-tv.92927/post-1279002
daar is de link te vinden.
overigens ik heb hem nog niet getest.. vanavond weer eens proberen.

Citaat van William op 26 november 2019, 06:49Las het gisteren inderdaad op internet, dat deze was uitgelekt.
Nu nog voor de AppleTV en ik ga het zeker eens testen.
Dat ze bij Ziggo dit soort apps testen voordat de boel live gaat, snap ik. Maar dat het zo lang moet duren. Dan mogen we haast wel iets moois en goeds verwachten als het eenmaal zover is.
Las het gisteren inderdaad op internet, dat deze was uitgelekt.
Nu nog voor de AppleTV en ik ga het zeker eens testen.
Dat ze bij Ziggo dit soort apps testen voordat de boel live gaat, snap ik. Maar dat het zo lang moet duren. Dan mogen we haast wel iets moois en goeds verwachten als het eenmaal zover is.
Citaat van Demo op 29 juni 2020, 11:20De Ziggo GO-app is vanaf dinsdag beschikbaar via de verschillende platformen van Apple, Android en Amazon. Met de dienst kunnen klanten van de provider onder andere online live tv kijken en programma's terugkijken.
De vernieuwde app is te downloaden via de App Store van Apple, Android en Amazon. De nieuwe variant van de Ziggo GO-app is te gebruiken op de Apple TV (4e generatie en nieuwer), een Amazon Fire TV Stick, of op mediaspelers- en smart televisies met geïntegreerde Android TV-software van onder andere Sony en Philips.
In tegenstelling tot de mobiele en browser versie van de app op smartphones, is de Ziggo GO-app voor de Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV niet buitenshuis te gebruiken en ook niet in andere EU-landen. Bovendien is er een internetaansluiting van Ziggo vereist.
Bron; Nu.nl
De Ziggo GO-app is vanaf dinsdag beschikbaar via de verschillende platformen van Apple, Android en Amazon. Met de dienst kunnen klanten van de provider onder andere online live tv kijken en programma's terugkijken.
De vernieuwde app is te downloaden via de App Store van Apple, Android en Amazon. De nieuwe variant van de Ziggo GO-app is te gebruiken op de Apple TV (4e generatie en nieuwer), een Amazon Fire TV Stick, of op mediaspelers- en smart televisies met geïntegreerde Android TV-software van onder andere Sony en Philips.
In tegenstelling tot de mobiele en browser versie van de app op smartphones, is de Ziggo GO-app voor de Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV niet buitenshuis te gebruiken en ook niet in andere EU-landen. Bovendien is er een internetaansluiting van Ziggo vereist.
Bron; Nu.nl

Citaat van William op 29 juni 2020, 11:41Kwam het bericht ook tegen vanmorgen. Hoewel ik uiterst tevreden ben over NLZiet, ga ik vanavond de Ziggo Go-app op me Apple TV installeren en testen.
Op bovenstaande manier tv kijken vind ik ideaal. Ik mis daarom een mediabox of CI+ module totaal niet. 😀
Kwam het bericht ook tegen vanmorgen. Hoewel ik uiterst tevreden ben over NLZiet, ga ik vanavond de Ziggo Go-app op me Apple TV installeren en testen.
Op bovenstaande manier tv kijken vind ik ideaal. Ik mis daarom een mediabox of CI+ module totaal niet. 😀
Citaat van Verwijderde gebruiker op 29 juni 2020, 14:02Hehe, eindelijk eindelijk! Ik loop nu steeds te hannesen met de APK. Deze ververst ook niet goed. Maar maandag gaan we de versie netjes gebruiken van de Playstore. Bedankt voor de update @Guardian
Hehe, eindelijk eindelijk! Ik loop nu steeds te hannesen met de APK. Deze ververst ook niet goed. Maar maandag gaan we de versie netjes gebruiken van de Playstore. Bedankt voor de update @Guardian
You Missed
Top 10 Meest Gedownloade Films van de Week – 25/08/2025
Eater
- augustus 25, 2025
- 25 views
Eerste beelden van All Creatures Great and Small seizoen 6
Eater
- augustus 24, 2025
- 16 views