Aanschaf nieuwe laptop
Citaat van ShadowMaster op 20 mei 2020, 09:09@Monkie top bedankt voor je info schrijf het voor mezelf allemaal even op
Ik moet dan nog even iets verder sparen en misschien is er dan inmiddels al wel weer een andere laptop die beter is , want het komt en gaat met nieuwe laptops
maar ga dan toch voor de asus i7ga eens kijken bij apparaatbeheer of ik het kan vinden wat voor schrijven er verder inzitten , zie zo ie zo 1 ssd schrijf van 111 gb
maar er is eentje die heet data maar kan niet vinden wat het is want is 465 GB
de ander is een lokale schrijf , dus dat zal vast geen ssd zijn denk ik en de andere is geen schrijf dat is juist die troep denk ik want dat heet door systeem gereserveerd
zelf zit er nog een externe harde schrijf van mezelf aan vast met 2 TB 😛
@Monkie top bedankt voor je info schrijf het voor mezelf allemaal even op
Ik moet dan nog even iets verder sparen en misschien is er dan inmiddels al wel weer een andere laptop die beter is , want het komt en gaat met nieuwe laptops
maar ga dan toch voor de asus i7
ga eens kijken bij apparaatbeheer of ik het kan vinden wat voor schrijven er verder inzitten , zie zo ie zo 1 ssd schrijf van 111 gb
maar er is eentje die heet data maar kan niet vinden wat het is want is 465 GB
de ander is een lokale schrijf , dus dat zal vast geen ssd zijn denk ik en de andere is geen schrijf dat is juist die troep denk ik want dat heet door systeem gereserveerd
zelf zit er nog een externe harde schrijf van mezelf aan vast met 2 TB 😛

Citaat van William op 20 mei 2020, 11:55Je zou dat ook moeten kunnen controleren via 'Stations defragmenteren en optimaliseren'.
Bij 'Mediumtype' staat er bijvoorbeeld 'Hardeschijfstation' (een normale harde schijf) of 'SSD (solid-state drive), wat dus een SSD-schijf is.
Kijk tegen die tijd zeker even of je wellicht iets anders tegenkomt. Al haal je met bovenstaande Asus laptop echt een prima laptop in huis.
![]()
En wellicht is dit model tegen die tijd weer wat goedkoper en bij meer webshops te koop. Volgens de pricewatch van Tweakers momenteel enkel bij Bol.com te koop.
Je zou dat ook moeten kunnen controleren via 'Stations defragmenteren en optimaliseren'.
Bij 'Mediumtype' staat er bijvoorbeeld 'Hardeschijfstation' (een normale harde schijf) of 'SSD (solid-state drive), wat dus een SSD-schijf is.
Kijk tegen die tijd zeker even of je wellicht iets anders tegenkomt. Al haal je met bovenstaande Asus laptop echt een prima laptop in huis.
En wellicht is dit model tegen die tijd weer wat goedkoper en bij meer webshops te koop. Volgens de pricewatch van Tweakers momenteel enkel bij Bol.com te koop.
Citaat van ShadowMaster op 21 mei 2020, 09:41@Monkie hou het zeker in de gaten en misschien kom ik wel weer wat anders tegen en vraag ik zeker nog om raad of dat een geschrikte laptop is, maar op dit moment zijn we thuis met van alles bezig dus kan wel even duren voordat de laptop in huis komt.
@Monkie hou het zeker in de gaten en misschien kom ik wel weer wat anders tegen en vraag ik zeker nog om raad of dat een geschrikte laptop is, maar op dit moment zijn we thuis met van alles bezig dus kan wel even duren voordat de laptop in huis komt.
Citaat van JPV op 22 mei 2020, 18:52Voor Lenovo zie dit overzicht: https://investor.lenovo.com/en/financial/five_year_summary.php
Groot en bekend genoeg?
Voor Lenovo zie dit overzicht: https://investor.lenovo.com/en/financial/five_year_summary.php
Groot en bekend genoeg?