Nieuwe game PC kopen
Citaat van Meh Meh op 4 augustus 2017, 21:02Ze reageren niet eens meer op mail. Ik denk dat ik ze maandag maar middels social media benader.
Ze reageren niet eens meer op mail. Ik denk dat ik ze maandag maar middels social media benader.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 5 augustus 2017, 05:58Dat is klote, hoezo duurt het zo lang? Is er geen vergelijkbaar systeem? Hier wil je niet op wachten, dit wil je thuis hebben staan en van kunnen genieten.
Dat is klote, hoezo duurt het zo lang? Is er geen vergelijkbaar systeem? Hier wil je niet op wachten, dit wil je thuis hebben staan en van kunnen genieten.
Citaat van Meh Meh op 5 augustus 2017, 10:31Ja, ik baal er behoorlijk van. Het wachten op de PC en de 99,- extra zijt zo. Waar ik mij kapot aan erger is dat ik €2099,- betaal en ze email niet eens normaal beantwoorden.
Helaas hebben ze niets in dezelfde prijsklasse dat erop lijkt, tenzij ik 2 weken wil wachten.
Ja, ik baal er behoorlijk van. Het wachten op de PC en de 99,- extra zijt zo. Waar ik mij kapot aan erger is dat ik €2099,- betaal en ze email niet eens normaal beantwoorden.
Helaas hebben ze niets in dezelfde prijsklasse dat erop lijkt, tenzij ik 2 weken wil wachten.
Citaat van downloadfreak op 5 augustus 2017, 19:038 uur geleden zei Meh Meh:Ja, ik baal er behoorlijk van. Het wachten op de PC en de 99,- extra zijt zo. Waar ik mij kapot aan erger is dat ik €2099,- betaal en ze email niet eens normaal beantwoorden.
Helaas hebben ze niets in dezelfde prijsklasse dat erop lijkt, tenzij ik 2 weken wil wachten.Mailen ze niet eens dat ze er mee bezig zijn? Als ik na een mail geen (correcte) reactie krijg dan erger ik me daar ook altijd enorm aan. Dat er een keer iets is en het even duurt kan ik altijd wel begrijpen, zolang ze maar netjes blijven communiceren
8 uur geleden zei Meh Meh:Ja, ik baal er behoorlijk van. Het wachten op de PC en de 99,- extra zijt zo. Waar ik mij kapot aan erger is dat ik €2099,- betaal en ze email niet eens normaal beantwoorden.
Mailen ze niet eens dat ze er mee bezig zijn? Als ik na een mail geen (correcte) reactie krijg dan erger ik me daar ook altijd enorm aan. Dat er een keer iets is en het even duurt kan ik altijd wel begrijpen, zolang ze maar netjes blijven communiceren
Citaat van Meh Meh op 5 augustus 2017, 19:25Dat is het voor mij, @downloadfreak Er volgt geen eens een normale reactie. Ze zouden het bespreken. Daarna hebben ze nergens meer op gereageerd.
Maandagavond zal ik ze middels social media vragen hoe of wat, anders bel ik ze dinsdag.
Dat is het voor mij, @downloadfreak Er volgt geen eens een normale reactie. Ze zouden het bespreken. Daarna hebben ze nergens meer op gereageerd.
Maandagavond zal ik ze middels social media vragen hoe of wat, anders bel ik ze dinsdag.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 6 augustus 2017, 09:04Ik ben benieuwd hoe het verder loopt. Keep-us-posted.
De PC is daaraantegen wel geweldig en het wachten waard....
Ik ben benieuwd hoe het verder loopt. Keep-us-posted.
De PC is daaraantegen wel geweldig en het wachten waard....
Citaat van Meh Meh op 6 augustus 2017, 10:03Dat is ook mijn gedachte, ik wacht het maar af want een beter systeem krijg ik niet voor die tijd.
Dat is ook mijn gedachte, ik wacht het maar af want een beter systeem krijg ik niet voor die tijd.
Citaat van Meh Meh op 7 augustus 2017, 13:11Eindelijk een knip en plak reactie ontvangen. Ze zeggen dat de PC duurder is omdat de videokaart moeilijker te verkrijgen is en daarom duurder is geworden. Daardoor zou de levering ook veel langer zijn dan gewoonlijk.
Ik weet dat cryptocurrency miners veel zware kaarten gebruiken maar of ze daardoor moeilijker aan een NVIDIA® GeForce® GTX 1080Ti 11 GB kunnen komen?![]()
Eindelijk een knip en plak reactie ontvangen. Ze zeggen dat de PC duurder is omdat de videokaart moeilijker te verkrijgen is en daarom duurder is geworden. Daardoor zou de levering ook veel langer zijn dan gewoonlijk.
Ik weet dat cryptocurrency miners veel zware kaarten gebruiken maar of ze daardoor moeilijker aan een NVIDIA® GeForce® GTX 1080Ti 11 GB kunnen komen?

Citaat van William op 7 augustus 2017, 13:20Dat meen je niet, hehehe. Door die gekke miners moet jij langer wachten op je videokaart
De boefjes . Maar het is wel een geldige rede dat het langer duurt voordat je desktop is geleverd.
Dat meen je niet, hehehe. Door die gekke miners moet jij langer wachten op je videokaart De boefjes . Maar het is wel een geldige rede dat het langer duurt voordat je desktop is geleverd.
Citaat van Meh Meh op 8 augustus 2017, 16:37Ja, het is lekker allemaal. Zijn de beste AMD kaarten bijna niet meer te krijgen, gaan ze over op de Nvidia kaarten.
En dan staat de bitcoin ook nog op een recordhoogte sinds het weekend. Miners. Ze zouden verboden moeten worden...Paradigit hoopt de PC deze week te kunnen leveren maar ze garanderen niets. Ik vind het het wachten waard al baal ik er een beetje van...
Ja, het is lekker allemaal. Zijn de beste AMD kaarten bijna niet meer te krijgen, gaan ze over op de Nvidia kaarten.
En dan staat de bitcoin ook nog op een recordhoogte sinds het weekend. Miners. Ze zouden verboden moeten worden...
Paradigit hoopt de PC deze week te kunnen leveren maar ze garanderen niets. Ik vind het het wachten waard al baal ik er een beetje van...
You Missed
Top 10 Meest Gedownloade Films van de Week – 25/08/2025
Eater
- augustus 25, 2025
- 19 views
Eerste beelden van All Creatures Great and Small seizoen 6
Eater
- augustus 24, 2025
- 14 views