Nieuwe game PC kopen
Citaat van Meh Meh op 19 juli 2017, 16:50Het voordeel is ik meh, een geit ben en microsoft is niet zo geinteresseerd is in geiten. Het is meer de slager waar ik mij zorgen over maak.
Het voordeel is ik meh, een geit ben en microsoft is niet zo geinteresseerd is in geiten. Het is meer de slager waar ik mij zorgen over maak.

Citaat van William op 19 juli 2017, 17:05Er zit ook een goat logger in, ze zeggen om Goat Simulator te verbeteren, ik geloof er alleen niets van
Er zit ook een goat logger in, ze zeggen om Goat Simulator te verbeteren, ik geloof er alleen niets van

Citaat van William op 20 juli 2017, 17:24Wat me trouwens nog te binnen schiet, ik weet niet of ze er al zijn, maar, Intel zou zeer binnenkort met nieuwe generatie CPU's komen ik geloof uit me hoofd met 8 en 10 cores, heb je dat gezien?
Wat me trouwens nog te binnen schiet, ik weet niet of ze er al zijn, maar, Intel zou zeer binnenkort met nieuwe generatie CPU's komen ik geloof uit me hoofd met 8 en 10 cores, heb je dat gezien?
Citaat van Meh Meh op 20 juli 2017, 19:14Hoi @kliko Ja heb ik gezien.
Ik lees de laatste tijd dagelijks het nieuws op Tweakers en zie het steeds vaker voorbijkomen.
Het zou erg mooi zijn als ik de CPU op het bovengenoemde moederbord kan upgraden als ze op de markt zijn. En een beetje betaalbaar zijn. (prijzen zijn tussen de $1189 en $1999 voor een i9 7900X en hoger)Kan een dergelijke CPU gebruikt worden op dit moederbord? Er vanuit gaande dat ik de beste cooler en voeding neem die bij deze game PC komen?
Dankzij de aanschaf van een game PC en mijn interesse in cryptocurrency mining ben ik weer begonnen met Comptia A+ om mijn kennis van harde waren wat bij te spijkeren. (beschamend slecht)
Bedankt voor de tip, ik dacht er vanmorgen ook aan toen ik een artikel op Tweakers las.
Hoi @kliko Ja heb ik gezien.
Ik lees de laatste tijd dagelijks het nieuws op Tweakers en zie het steeds vaker voorbijkomen.
Het zou erg mooi zijn als ik de CPU op het bovengenoemde moederbord kan upgraden als ze op de markt zijn. En een beetje betaalbaar zijn. (prijzen zijn tussen de $1189 en $1999 voor een i9 7900X en hoger)
Kan een dergelijke CPU gebruikt worden op dit moederbord? Er vanuit gaande dat ik de beste cooler en voeding neem die bij deze game PC komen?
Dankzij de aanschaf van een game PC en mijn interesse in cryptocurrency mining ben ik weer begonnen met Comptia A+ om mijn kennis van harde waren wat bij te spijkeren. (beschamend slecht)
Bedankt voor de tip, ik dacht er vanmorgen ook aan toen ik een artikel op Tweakers las.

Citaat van William op 21 juli 2017, 07:0911 hours ago, Meh Meh said:Hoi @kliko Ja heb ik gezien.
Het zou erg mooi zijn als ik de CPU op het bovengenoemde moederbord kan upgraden als ze op de markt zijn. En een beetje betaalbaar zijn. (prijzen zijn tussen de $1189 en $1999 voor een i9 7900X en hoger)Kan een dergelijke CPU gebruikt worden op dit moederbord? Er vanuit gaande dat ik de beste cooler en voeding neem die bij deze game PC komen?
Bedankt voor de tip, ik dacht er vanmorgen ook aan toen ik een artikel op Tweakers las.ik moet eerlijk zeggen dat mijn hardware kennis ook niet optimaal is hoor
Of je die CPU's op dat MB kan zetten ligt aan de socket van de nieuwe generatie CPU's, ik zal wanneer ik tijd heb eens kijken of daar meer over bekend is
11 hours ago, Meh Meh said:Hoi @kliko Ja heb ik gezien.
ik moet eerlijk zeggen dat mijn hardware kennis ook niet optimaal is hoor
Of je die CPU's op dat MB kan zetten ligt aan de socket van de nieuwe generatie CPU's, ik zal wanneer ik tijd heb eens kijken of daar meer over bekend is
Citaat van Meh Meh op 21 juli 2017, 12:39Bedankt @kliko De aanschaf van een game PC en mijn interesse in altcoin miners heeft ertoe geleid dat ik weer bezig ben met Comptia A+. (en LPIC1)
Ooit doorgelopen, nooit behaald. Ik wil het binnen 2 maanden volledig afgerond hebben en de 2 certificaten dan behalen. Dan heb ik in elk geval enige kennis van hardware.
Bedankt @kliko De aanschaf van een game PC en mijn interesse in altcoin miners heeft ertoe geleid dat ik weer bezig ben met Comptia A+. (en LPIC1)
Ooit doorgelopen, nooit behaald. Ik wil het binnen 2 maanden volledig afgerond hebben en de 2 certificaten dan behalen. Dan heb ik in elk geval enige kennis van hardware.
Citaat van Meh Meh op 23 juli 2017, 15:00LOL... ik wou de PC net bestellen maar zie dat ze op vakantie gaan. http://www.computergamer.nl/vakantie
Schijnbaar hebben ze meerdere websites, hier word hetzelfde systeem verkocht maar daar gaat men ook op vakantie.Als ze bijna een maand dicht zijn en ik nog op de valreep een PC van €2350,- moet bestellen, kijk ik liever verder.
Indien er iets niet klopt, moet ik een maand wachten voordat ze er iets mee doen. Ik kijk dus even verder maar neem de tips wel mee!
LOL... ik wou de PC net bestellen maar zie dat ze op vakantie gaan. http://www.computergamer.nl/vakantie
Schijnbaar hebben ze meerdere websites, hier word hetzelfde systeem verkocht maar daar gaat men ook op vakantie.
Als ze bijna een maand dicht zijn en ik nog op de valreep een PC van €2350,- moet bestellen, kijk ik liever verder.
Indien er iets niet klopt, moet ik een maand wachten voordat ze er iets mee doen. Ik kijk dus even verder maar neem de tips wel mee!

Citaat van William op 23 juli 2017, 16:081 hour ago, Meh Meh said:LOL... ik wou de PC net bestellen maar zie dat ze op vakantie gaan. http://www.computergamer.nl/vakantie
Schijnbaar hebben ze meerdere websites, hier word hetzelfde systeem verkocht maar daar gaat men ook op vakantie.Als ze bijna een maand dicht zijn en ik nog op de valreep een PC van €2350,- moet bestellen, kijk ik liever verder.
Indien er iets niet klopt, moet ik een maand wachten voordat ze er iets mee doen. Ik kijk dus even verder maar neem de tips wel mee!Een computer winkel die op vakantie gaat en daarom gaat sluiten, dat klinkt best apart
Is zeker in 1 of ander dorp ofzo hehehe
1 hour ago, Meh Meh said:LOL... ik wou de PC net bestellen maar zie dat ze op vakantie gaan. http://www.computergamer.nl/vakantie
Een computer winkel die op vakantie gaat en daarom gaat sluiten, dat klinkt best apart
Is zeker in 1 of ander dorp ofzo hehehe
Citaat van Meh Meh op 23 juli 2017, 16:43Dat is mijn punt, het komt op mij nou niet echt professioneel over.
Ik kijk dus even verder. Als iemand een goed alternatief heeft waarbij ik ook middels Paypal kan betalen hoor ik het graag.
Dat is mijn punt, het komt op mij nou niet echt professioneel over.
Ik kijk dus even verder. Als iemand een goed alternatief heeft waarbij ik ook middels Paypal kan betalen hoor ik het graag.