Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Door CyberGhost valt PC uit

VorigePage 2 of 2

Daar lijkt het inderdaad op.  Bovenstaande is zeker het proberen waard.

Mocht bovenstaande niet helpen en neem je liever zelf contact met ze op, geef dit dan even aan.

Omdat ik ook wel benieuwd ben wat hier nu precies aan de hand is, dook ik de chat even in om dit na te vragen.

Helaas zat een knip en klaar antwoord er niet in.

Vervolgens gaf diegene zelf aan mij op de hoogte te houden per mail, zodra hij had uitgezocht welke stappen er eventueel nog meer uitgevoerd zouden kunnen worden.

 

Alles al geprobeerd.

Weer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd  maar niks.

Nu dacht ik dan maar opzeggen maar ja dat blijkt  ook al niet zo eenvoudig

Wist u dat als u uw account verwijdert, u al uw apparaten blootstelt aan nieuwsgierige blikken?

Het verwijderen van een account kan niet ongedaan worden gemaakt. Het is definitief en u kunt het account niet meer opnieuw aanmaken.

Denk eraan dat dit niet automatisch een terugbetaling met zich meebrengt en dat uw huidige abonnement vervalt. Om uw geld terug te krijgen neemt u contact op met ons klantondersteuningsteam:

via e-mail op support@cyberghost.ro

maak een ticket aan op onze site (klik op ‘Dien een aanvraag in’ op onze HELP-pagina)

En dan moet je geen ENGELS kennen.

 

Ik heb inmiddels ook een terugkoppeling vanuit Cyberghost. Komt voor een deel neer op wat in de laatste reactie van William staat, alleen het gedeelte om CyberGhost te verwijderen wordt uitgebreid uitgelegd.

Omdat ik niet weet of je onderstaande stappen ( met name dus het verwijderen) op deze manier hebt uitgevoerd, plaats ik het toch even. Uiteraard even vertaald naar het Nederlands. 

  • Download het volgende programma 'Geek Unistaller' via deze link.
  • Open het ZIP-bestand en open vervolgens geek.exe
  • Zoek in de lijst die verschijnt naar CyberGhost.
  • Klik met de rechtermuisknop op CyberGhost  en kies voor"Verwijderen"
  • Klik nu op 'Ja' en wacht totdat CyberGhost is verwijderd.
  • Zodra het verwijderen is voltooid, klik op 'OK'
  • Herstart de computer.
  • Ga naar deze pagina en log-in met je gegevens van Cyberghost.
  • Klik op 'Mijn apparaten' en download Cyberghost.
  • Schakel je firewall/antivirus tijdelijk uit.
  • Klik met je rechtermuisknop op het installatiebestand van Cyberghost en kies voor 'Als Administrator uitvoeren'.
  • Schakel na de installatie van CyberGhost je firewall/antivirus weer in.

Test na installatie meerdere VPN protocollen. Kies zowel voor OpenVPN, IKEv2, en Wireguard. 

Open CyberGhost > Kies voor instellingen >  Verbinding >  'VPN Protocol'

Als je tijdens het testen kiest voor 'OpenVPN' kies dan zowel voor TCP als UDP.

Open CyberGhost > Kies voor instellingen >  Verbinding >  Schakel 'Gebruik TCP in plaats van UDP' in en weer uit mocht dit niets opleveren.

Uiteraard snap ik dat je er inmiddels wellicht gek van begint te worden. Dus de keus is uiteraard aan jou of je bovenstaande stappen volgt.

 

Jongens !!!!!!!

Hij doet het weer :frantics::yahoo:

Ook de pc nog een keer opnieuw op gestart en jawel is nog goed.

Nu maar hopen dat die het morgen ook nog doet.

Het laatste van Monkie heeft geholpen maar de andere mensen hebben ook heel goed geholpen.

Ontzettend bedankt allemaal. Wat is dit kicken (ben ook de jongste niet meer)

Ik geef het morgen nog even door.

Groetjes Arietta 38404242_test2.jpg.f1e3a06f801e5ca40a6c28d53a00bf67.jpg

 

Wat goed!!! Dat is dan nog mooi opgelost. 👍 Ik zal even mee duimen dat hij blijft werken. 

Kijk eens aan, dat is goed nieuws. Kijk het de komende dag(en) zeker even aan. 🙂

Goedemorgen heren,

Ik heb heerlijk geslapen, en ben met een goed gevoel wakker geworden.

Eerst even wat ander werk gedaan maar ik werd uiteraard gaande nieuwsgieriger.

Kon me niet langer bedwingen en de pc opgestart en jawel hoor hij doet het nog/weer. 

Nou jullie begrijpen dat ik weer dol blij bent.

Hopelijk blijft die het nu doen.

Ik bedank jullie alle die me geholpen hebben en mocht ik nog eens iets hebben waar ik niet uitkom weet ik jullie te vinden (grapje)

Wens jullie een fijne dag verder.

Dank !!!    Groetjes Arietta.

25 minuten geleden zei Arietta:

Ik heb heerlijk geslapen, en ben met een goed gevoel wakker geworden.

Happy Love Actually GIF

Wat gooooooeedddddd!!!! :) 

Goed om te horen dat het nu wel blijft werken. :) 

Graag gedaan. :) 

VorigePage 2 of 2

Loading