Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Door CyberGhost valt PC uit

Page 1 of 2Volgende

Goedemorgen,

Het eerste probleem heeft zich aan gekondigd. 

Gisteren mijn pc uitgezet en nu  probeer ik hem weer op te starten en dat lukt ook wel tot dat ik de CyberGhost aan zet en een land gaat zoeken.

Dan geef de pc aan, er is een probleem met u pc en moet opnieuw opgestart worden enz, en valt de pc uit en gaat weer opnieuw opstarten dit nu 3 x gebeurd.

Dat gaat dus ergens niet goed.

Grt Arietta

Zodra Cyverghost dus een connectie heeft valt je PC uit. 

je kan proberen: 

  • Herstel de virtuele netwerkkaart met behulp van de CyberGhost VPN-functie.

Conflicten met andere software kunnen de virtuele netwerkkaart van CyberGhost uitschakelen of beschadigen.
Om dat te doen, start u de CyberGhost VPN-app en gaat u naar  Instellingen -> Verbinding -> Virtuele netwerkkaart repareren

Repair_VNC.png

En anders misschien een herinstallatie van de CyberghostVPN software?

Maar vervelend is het zeker.

Een eigen topic is inderdaad beter. Ik was nog niet goed wakker.

Dat is inderdaad vreemd. Dit gebeurt dus alleen als je de pc hebt aangezet en CyberGhost verbinding probeert te maken? 

Eerder had je dit probleem niet? 

Verwijder CyberGhost eens en herstart vervolgens de computer. Wat gebeurt er nu? 

Edit: Probeer inderdaad eerst even wat @Williamaangeeft. :) 

 

Ben het aan het verwijderen maar duurt heel lang.

Wellicht ook een idee om, ter controle, ook het volgende even na te lopen.

Ga naar:  Configuratiescherm > Netwerk en internet > Netwerk en deelcentrum > Kies voor: Adapterinstellingen wijzigen

Staat daar wellicht nog een TAP-adapter van Private Internet Access die staat ingeschakeld?

CyberGhost verwijderd, pc opnieuw op gestart. gaat goed.

CyberGhost opnieuw er op gezet.

Verbinding gemaakt met Nederland, PC valt weer uit en start opnieuw.

Verbinding met Brazil  pc valt weer uit.

 Virtuele netwerkkaart gecheckt staat een groen V tje  done

TAP-adapter staat er niet wel de CyberGhost (IKEev2) 
daar staat bij Verbinding verbroken WAN_minipoort (IKEv2)

Hoe dan :) :)  kom er niet uit.

Arietta

Maakt het nog een verschil als je het protocol aanpast? 

Open CyberGhost > Kies voor settings >  Connection > Kies bij 'VPN Protocol' voor  'OpenVPN'.

Herstart de computer en kijk wat er nu gebeurt.

Geprobeerd maar helaas ook als ik dit verzet en een land zoekt valt de pc uit .

Overigens wel bedankt dat u / jullie  zo lang met me mee zoeken.

mvg Arietta

Erg vreemd. Heb je gisteren wellicht een Windows update geïnstalleerd? 

 

Lijkt toch echt op een probleem in de software van Cyberghost. Wat een pech, eerst geen ideal bij PIA en nu software welke niet fijn werkt op je computer. 

Dit vond ik nog op de website:

Heeft u problemen met Windows 10?

Dit komt vrij vaak voor en gebeurt met meer programma's die componenten gebruiken die hun configuratie of volledig tijdens de upgrade hebben gewijzigd.

Probeer CyberGhost te verwijderen met behulp van het de-installatieprogramma van het Windows Configuratiescherm of een hulpprogramma voor het verwijderen.

Zorg ervoor dat u de antivirus en firewall uitschakelt tijdens deze en de volgende stappen:

  • Wijzig de compatibiliteitsmodus voor het installatieprogramma. Klik met de rechtermuisknop op het * .exe-bestand, kies Eigenschappen Compatibiliteit en kies onder Compatibiliteit Windows 8.
  • Voer het setup-uitvoerbare bestand uit met verhoogde rechten (klik er met de rechtermuisknop op draai als administrator ...). Zorg ervoor dat u tijdens de installatie alle benodigde componenten accepteert en installeert die u tijdens de installatie zal vragen.

Als dit niet helpt, stuur ons dan een paar screenshots van de fouten die u krijgt, zodat we ze kunnen onderzoeken.

 

Voor aanvullende informatie of opmerkingen kunt u het beste contact opnemen met de ondersteuningsafdeling:

via e-mail:  support@cyberghost.ro
via online verzoek:  https://support.cyberghostvpn.com/hc/en-us/requests/new
via 24/7 Live! Chatsessies op onze website

Page 1 of 2Volgende

Loading