Private internet acces geen verbinding
Citaat van reinademar op 13 mei 2018, 12:5117 uur geleden zei Meh Meh:Voor de duidelijkheid, wat bedoel je met Duitsland? Gebruik je een Duitse PIA VPN server?
Ik gebruik PIA en kan tot nu toe alleen Duitsland of andere landen gebruiken om een poort te kunnen zien. Nederland werkt nog niet, vandaar....
17 uur geleden zei Meh Meh:Voor de duidelijkheid, wat bedoel je met Duitsland? Gebruik je een Duitse PIA VPN server?
Ik gebruik PIA en kan tot nu toe alleen Duitsland of andere landen gebruiken om een poort te kunnen zien. Nederland werkt nog niet, vandaar....
Citaat van usac015 op 29 april 2019, 17:27Ik had zelfde probleem.
Heb connectie veranderd van UDP naar TCP.
Externe poort naar 443 gezet.
Nu wel connectie (Via Nederland)
Ik had zelfde probleem.
Heb connectie veranderd van UDP naar TCP.
Externe poort naar 443 gezet.
Nu wel connectie (Via Nederland)
Citaat van NightstalkerP op 28 mei 2019, 09:58Hallo mensen. Ik zie hierboven verschillende vragen staan, dus stel de mijne ook maar even, sorry als dat niet de bedoeling is..
Heb sinds gisteren ook P.I.A. en het loopt als een zonnetje.
Gaat het downloaden met Eweka nu ook automatisch met P.I.A. ?
Mvg Peter
Hallo mensen. Ik zie hierboven verschillende vragen staan, dus stel de mijne ook maar even, sorry als dat niet de bedoeling is..
Mvg Peter
Citaat van Verwijderde gebruiker op 28 mei 2019, 10:012 minuten geleden zei NightstalkerP:Hallo mensen. Ik zie hierboven verschillende vragen staan, dus stel de mijne ook maar even, sorry als dat niet de bedoeling is..
Mvg Peter
Ja hoor
als je verbonden bent via PIA wel. Als de cliënt dus aan staat en actief is gaat al het verkeer via de VPN. Dus ook eweka of gewoon internetten.
2 minuten geleden zei NightstalkerP:Hallo mensen. Ik zie hierboven verschillende vragen staan, dus stel de mijne ook maar even, sorry als dat niet de bedoeling is..
Mvg Peter
Ja hoor als je verbonden bent via PIA wel. Als de cliënt dus aan staat en actief is gaat al het verkeer via de VPN. Dus ook eweka of gewoon internetten.
Citaat van NightstalkerP op 28 mei 2019, 10:04Ah, mooi, bedankt
![]()
Vroeg het me af omdat we Eweka gebruiken om het niet via de Ziggo te laten lopen.
Bedankt!
Ah, mooi, bedankt
Vroeg het me af omdat we Eweka gebruiken om het niet via de Ziggo te laten lopen.
Bedankt!
You Missed
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 23 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2
Eater
- augustus 27, 2025
- 7 views
Android Auto 15.1 hint dat Gemini toegang kan krijgen tot de locatie van je auto
Eater
- augustus 27, 2025
- 7 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 Nieuwe Streamingdienst en UK TV-Films
Eater
- augustus 27, 2025
- 25 views
12 van de beste tv-shows om in september te bekijken
Eater
- augustus 26, 2025
- 27 views
Apple TV+ politieke thriller The Savant krijgt bloedstollende eerste trailer