Private internet acces geen verbinding
Citaat van predator op 13 januari 2018, 16:03hallo
ik tot nu toe geen verbinding met PIA.
heb overal hulp gevraagd maar snap er niet veel van.
help aub
mvg bavaria
hallo
ik tot nu toe geen verbinding met PIA.
heb overal hulp gevraagd maar snap er niet veel van.
help aub
mvg bavaria
Citaat van Verwijderde gebruiker op 13 januari 2018, 16:35Maar wat lukt er niet? Wordt de applicatie wel gestart?
Maar wat lukt er niet? Wordt de applicatie wel gestart?

Citaat van William op 13 januari 2018, 16:43Geen verbinding met PIA. Hoe bedoel je dat, inderdaad. Staan er vinkjes bij 'Start application at login' en 'Auto-connect on launch' ?
Kijk voor de zekerheid ook je beveiligingssoftware even na (firewall en antivirus) die kunnen soms ook roet in het eten gooien.
Geen verbinding met PIA. Hoe bedoel je dat, inderdaad. Staan er vinkjes bij 'Start application at login' en 'Auto-connect on launch' ?
Kijk voor de zekerheid ook je beveiligingssoftware even na (firewall en antivirus) die kunnen soms ook roet in het eten gooien.
Citaat van predator op 13 januari 2018, 18:43geen verbinding met elke server die er is.
heb als eerst een geel poppetje daarna een rode.
rode houdt in dat er geen verbinding is ( de verbinding is verbroken) dat wordt aan gegeven.
heb weer bij "alleen retail" een waarschuwing gehad ivm het niet uploaden van bestanden.
geen verbinding met elke server die er is.
heb als eerst een geel poppetje daarna een rode.
rode houdt in dat er geen verbinding is ( de verbinding is verbroken) dat wordt aan gegeven.
heb weer bij "alleen retail" een waarschuwing gehad ivm het niet uploaden van bestanden.

Citaat van William op 13 januari 2018, 19:28Wat vreemd dat je geen verbinding kunt maken. Probeer onderstaande eens.
Why is the VPN connection not working or slow with the PIA App?
Windows/Mac OS/Linux:
- 1. Right-click on our icon in the System Tray or Menu Bar (Mac OS can also use regular click)
- 2. Disconnect from the VPN, if connected
- 3. Right click the icon for the VPN again, and click on Settings
- 4. Click on the Advanced button
- 5. Set the Connection type to UDP
- 6. Change the remote port to 1194, click Save, and reconnect. See if the issue persists.
- 6.1 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 8080, save, and reconnect. See if the issue persists.
- 6.2 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 9201, save, and reconnect. See if the issue persists.
- 6.3 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 53, save, and reconnect. See if the issue persists.
- 7. If those changes do not help, please go back to the Advanced Settings
- 8. Disconnect from the VPN, and change set the Connection type to TCP
- 9. Change the remote port to Auto, click Save, and reconnect. See if the issue persists.
- 10. Change the remote port to 443, click Save, and reconnect. See if the issue persists.
- 10.1 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 110, save, and reconnect. See if the issue persists.
- 10.2 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 80, save, and reconnect. See if the issue persists.
- 11. If you have been unable to connect this far, enter the number 53 in the Local Port box, and then try each of the settings above again
Wat vreemd dat je geen verbinding kunt maken. Probeer onderstaande eens.
Why is the VPN connection not working or slow with the PIA App?
Windows/Mac OS/Linux:
- 1. Right-click on our icon in the System Tray or Menu Bar (Mac OS can also use regular click)
- 2. Disconnect from the VPN, if connected
- 3. Right click the icon for the VPN again, and click on Settings
- 4. Click on the Advanced button
- 5. Set the Connection type to UDP
- 6. Change the remote port to 1194, click Save, and reconnect. See if the issue persists.
- 6.1 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 8080, save, and reconnect. See if the issue persists.
- 6.2 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 9201, save, and reconnect. See if the issue persists.
- 6.3 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 53, save, and reconnect. See if the issue persists.
- 7. If those changes do not help, please go back to the Advanced Settings
- 8. Disconnect from the VPN, and change set the Connection type to TCP
- 9. Change the remote port to Auto, click Save, and reconnect. See if the issue persists.
- 10. Change the remote port to 443, click Save, and reconnect. See if the issue persists.
- 10.1 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 110, save, and reconnect. See if the issue persists.
- 10.2 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 80, save, and reconnect. See if the issue persists.
- 11. If you have been unable to connect this far, enter the number 53 in the Local Port box, and then try each of the settings above again
Citaat van predator op 14 januari 2018, 11:48goedemiddag
heb gedaan war je heb voor geschreven, maar heb geen verbinding kunnen maken.
vind het jammer dat het niet lukt.
ik gebruik zelf windows 10.Maar wa zijn de instellingen van firewall?
goedemiddag
heb gedaan war je heb voor geschreven, maar heb geen verbinding kunnen maken.
vind het jammer dat het niet lukt.
ik gebruik zelf windows 10.Maar wa zijn de instellingen van firewall?
Citaat van predator op 14 januari 2018, 12:46jullie zou het niet geloven,maar heb ineens verbinding met pia in toronto.
hoe kan dit?heb geen portnummer veranderd.
ik gebruik utorrent en zelf daar heb ik een groen vinkje.
heel vreemd.
jullie zou het niet geloven,maar heb ineens verbinding met pia in toronto.
hoe kan dit?heb geen portnummer veranderd.
ik gebruik utorrent en zelf daar heb ik een groen vinkje.
heel vreemd.

Citaat van William op 15 januari 2018, 20:07Vreemd, maar alles werkt nu wel weer? De VPN is actief en downloaden werkt naar wens? Dat zou natuurlijk wel zo moeten zijn.
Vreemd, maar alles werkt nu wel weer? De VPN is actief en downloaden werkt naar wens? Dat zou natuurlijk wel zo moeten zijn.

Citaat van William op 16 januari 2018, 07:26Het blijft inderdaad erg vreemd. Zeker omdat je met geen enkele server verbinding kon maken. Dat een server een keer overbelast is, snap ik nog. Maar allemaal tegelijk
Maar mooi dat het nu werkt zoals het moet
Het blijft inderdaad erg vreemd. Zeker omdat je met geen enkele server verbinding kon maken. Dat een server een keer overbelast is, snap ik nog. Maar allemaal tegelijk
Maar mooi dat het nu werkt zoals het moet
Citaat van predator op 16 januari 2018, 10:02bedankt voor jullie hulp.
wat ik nog wil vragen is, elke keer is er een andere poortnummer moet ik deze iedere veranderen bij instellingen utorrent?
bedankt voor jullie hulp.
wat ik nog wil vragen is, elke keer is er een andere poortnummer moet ik deze iedere veranderen bij instellingen utorrent?
You Missed
12 van de beste tv-shows om in september te bekijken
Eater
- augustus 26, 2025
- 22 views
VMware Workstation: “Insufficient permission to access the file” oplossen
Eater
- augustus 26, 2025
- 16 views
Windows 11-installatie wordt op sommige apparaten langer
Eater
- augustus 26, 2025
- 14 views
Google vereist ontwikkelaarsverificatie om Android-apps te installeren, inclusief sideloading
Eater
- augustus 26, 2025
- 11 views