Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.
Berichtshistorie: Beemer101
... Downloaden wel, gebruiken alleen in dual boot.
Of VMWare of een soort gelijke virtual pc.In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
16 jaar geleden
Ik heb een 27", waarbij ik toch wel open schermen naast elkaar moet zetten. Da's het belan …In: Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
12 jaar geleden
Ik ben juist gisteren van Windows XP naar Windows 7 over gegaan. Mooi op tijd dacht ik zoIn: Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
12 jaar geleden
Heb hetzelfde , meer dan 10 jaar er op en plots niets meer .. al mail gestuurd enz . geen antwoord.
…In: Account weg beckuhgen4all.com
3 jaar geleden
12 jaar geleden
12 jaar geleden
12 jaar geleden
15 jaar geleden
15 jaar geleden
Klopt, komt inderdaad vaker voor dan men denkt, maar dit is een fora wat over computers gaat en alle …In: Café de Download
15 jaar geleden
15 jaar geleden
Wat een tijden hebben de leerlingen(geen student he!) van tegenwoordig. En wij maar dagen van 8u tot …In: Café de Download
15 jaar geleden
Lost is zeker een leuke serie de eerste 2 seizoenen zijn het best die daarna zijn ook goed maar mind …In: Café de Download
15 jaar geleden
15 jaar geleden
15 jaar geleden
15 jaar geleden
ik heb best wel pech. ik moet vandaag naar de doktor op vrijdag de 13de!!!!! :s :s
Zou nie gaan, …In: Café de Download
16 jaar geleden
ik heb best wel pech. ik moet vandaag naar de doktor op vrijdag de 13de!!!!! :s :s
Zou nie gaan, …In: Café de Download
16 jaar geleden
Jij ook al veel klachten? Ik ga nu in de vakantie 2 weken 's ochtends de krant rondbrengen All …In: Café de Download
17 jaar geleden
Ik had 1 zo'n levenloze gepensioneerde in m'n wijk die van elke folders en krantjes bijhie …In: Café de Download
17 jaar geleden
Ooh zo, nja weet niet, ik heb net toevallig een film gedownload die 31 juli hier pas uitkomt... zal …In: Café de Download
17 jaar geleden
weet iemand in het cafe, films die in amerika zijn uitgekomen en de moeite waard zijn??
Wat bedoel …In: Café de Download
17 jaar geleden
17 jaar geleden
Jackass gezien? Ze kunnen makkelijk een oudje fakken.
ja ik heb Jackass gezien, en ik geloof wel …In: Café de Download
17 jaar geleden
OF het is fake of ze heeft inderdaad geen botten....
Maar ik geloof dat het fake is... komop man 84 …In: Café de Download
17 jaar geleden
Ik heb 1x om 11 uur een vriendje genomen. Ging wel hoor. Dat was op koniningendag, toen ik er al sin …In: Café de Download
17 jaar geleden
17 jaar geleden
ja de tosti's zijn nu wel goed te eten O0
Damn, heb nu zin in tosti, bouw dr ff een paarIn: Café de Download
17 jaar geleden
ik was dertien toen ik voor het eerst dronken was.
dan heeft farid ook niet zo lang meer te gaan :du …In: Café de Download
17 jaar geleden
Klik op z'n naam en dan kun je bij de meesten ook de leeftijd wel lezen.
Oh zag het de 1e keer …In: Café de Download
17 jaar geleden
ik geef mn geld liever uit een belangrijkere zaken zoals pils
Pils.... geef je geld dan uit aan …In: Café de Download
17 jaar geleden
Nou GTA4 is te downloaden en ik heb geen 360 / ps3
360 en ps3 kosten ook veels te veel centjes, …In: Café de Download
17 jaar geleden
kwas gister in eindhoven gezellig man :friends:
Zal best ja, maar wel verkeerde gezelligheidIn: Café de Download
17 jaar geleden
17 jaar geleden
Ik ben ook aan het kijken.
Hopoen dat vitesse scoort.
Mijn wens: vitesse EN heracles winnen 😀In: Café de Download
17 jaar geleden
17 jaar geleden
17 jaar geleden
Al had ik wel een stille hoop, dat Twente kampioen werd... voor paar weken terug was het nog mogelij …In: Café de Download
17 jaar geleden
17 jaar geleden
Hahaha, valt wel mee vind ik. (Braziliaan he )
Ohja waarom heeft HTC voor elk type telefoon een ach …In: Het grote ik-erger-me-dood-aan topic
12 jaar geleden
Ook erger ik me dood aan HTC (heb een HTC One X).HTC heeft ervoor gekozen dat custom kernels en cust …In: Het grote ik-erger-me-dood-aan topic
12 jaar geleden
Ik werd in belgie toch echt meerdere keren meneer genoemd....
Daar heb je t al, Belgie.... hah …In: Het grote ik-erger-me-dood-aan topic
12 jaar geleden
Ik erger me dood aan het feit dat de airco het al enkele dagen niet doet op het kantoor. Je kunt nog …In: Het grote ik-erger-me-dood-aan topic
12 jaar geleden
Ik erger me aan het feit dat alle mooie dames/meisjes te jong zijn hier op vakantie
Te jong voor …In: Het grote ik-erger-me-dood-aan topic
12 jaar geleden
Haha oke oke. Ik zal kijken of ik komend weekend tijd heb om even eea uit te leggen
Op het werk heb …In: Het grote ik-erger-me-dood-aan topic
12 jaar geleden
Niemand is perfect, iedereen ergert zich wel eens aan een ander. De een meer dan de ander, maar dat …In: Het grote ik-erger-me-dood-aan topic
12 jaar geleden
Despicable Me is ook een briljante film. Heb ze beide in de bios gezien in de premiere in 3D. Heerli …In: Laat je bureaublad zien van je device
12 jaar geleden
Ik zou het niet eens merken als mijn achtergrond om de 2 minuten veranderd, ik zie hem nooit haha.
W …In: Laat je bureaublad zien van je device
15 jaar geleden
16 jaar geleden