Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
Citaat van William op 23 maart 2009, 20:42Release datum is nog niet bekend, maar er zijn een aantal nieuwsberichten dat het rond de feestdagen (kerst etc.) uit komt.
Release datum is nog niet bekend, maar er zijn een aantal nieuwsberichten dat het rond de feestdagen (kerst etc.) uit komt.
Citaat van Beemer101 op 23 maart 2009, 22:52... Downloaden wel, gebruiken alleen in dual boot.
Of VMWare of een soort gelijke virtual pc.
... Downloaden wel, gebruiken alleen in dual boot.
Of VMWare of een soort gelijke virtual pc.
Citaat van William op 7 april 2009, 06:03Ik ben nu dit aan het download = Microsoft Windows 7 Build 7086 (x86) (via torrent)
Nu vroeg ik me af of dit wel de goede is.
Namelijk is deze 32 bit ?
Ik ben nu dit aan het download = Microsoft Windows 7 Build 7086 (x86) (via torrent)
Nu vroeg ik me af of dit wel de goede is.
Namelijk is deze 32 bit ?
Citaat van Heisenberg op 7 april 2009, 06:07x86 is 32 bits en x64 is 64 bits.
x86 is 32 bits en x64 is 64 bits.
Citaat van William op 7 april 2009, 06:09x86 is 32 bits en x64 is 64 bits.
Oh bedankt !!!
Ik heb dus nu vista op mijn pc staan.
Maar moet ik nu een partitie bijmaken om Windows 7 te installeren ?
Of hoeft dat niet?
(vista moet wel op mijn pc blijven staan)
x86 is 32 bits en x64 is 64 bits.
Oh bedankt !!!
Ik heb dus nu vista op mijn pc staan.
Maar moet ik nu een partitie bijmaken om Windows 7 te installeren ?
Of hoeft dat niet?
(vista moet wel op mijn pc blijven staan)
Citaat van Heisenberg op 7 april 2009, 13:31Ja je moet een aparte partitie aanmaken, of op een andere schijf installeren.
Daarbij behoud je Windows Vista.
Ja je moet een aparte partitie aanmaken, of op een andere schijf installeren.
Citaat van William op 7 april 2009, 13:36Ja je moet een aparte partitie aanmaken, of op een andere schijf installeren.
Mag ik de setup starten vanuit vista of moet het geboot worden ?
Want heb nu juist geen dvd's meer. :s
Ja je moet een aparte partitie aanmaken, of op een andere schijf installeren.
Mag ik de setup starten vanuit vista of moet het geboot worden ?
Want heb nu juist geen dvd's meer. :s
Citaat van Heisenberg op 7 april 2009, 13:40Nee je moet het op een DVD branden en dan in je PC stoppen en dan je PC opstarten. Anders kan het (volgens mij) niet. Weet het niet 100% zeker maar het lijkt mij niet logisch om vanuit Vista de setup te starten.
Nee je moet het op een DVD branden en dan in je PC stoppen en dan je PC opstarten. Anders kan het (volgens mij) niet. Weet het niet 100% zeker maar het lijkt mij niet logisch om vanuit Vista de setup te starten.
Citaat van William op 7 april 2009, 14:01Nee je moet het op een DVD branden en dan in je PC stoppen en dan je PC opstarten. Anders kan het (volgens mij) niet. Weet het niet 100% zeker maar het lijkt mij niet logisch om vanuit Vista de setup te starten.
Ik had de .ISO al is gemout en ik kreeg een scherm van instal enzo maar ik heb niet verder gedaan.
Maar krijg je tijdens de instal een scherm waar je kan kiezen voor de partitie ?
edit : toch gelukt ! Heb het gewoon kunnen installeren vanuit vista met daemontools.
Nee je moet het op een DVD branden en dan in je PC stoppen en dan je PC opstarten. Anders kan het (volgens mij) niet. Weet het niet 100% zeker maar het lijkt mij niet logisch om vanuit Vista de setup te starten.
Ik had de .ISO al is gemout en ik kreeg een scherm van instal enzo maar ik heb niet verder gedaan.
Maar krijg je tijdens de instal een scherm waar je kan kiezen voor de partitie ?
edit : toch gelukt ! Heb het gewoon kunnen installeren vanuit vista met daemontools.
Citaat van William op 18 april 2009, 11:16ik ben besig met windows xp 7 lite build 2 downloaden, als het klaar is, moet ik het uitpakken met winrar, J.F.K. 99 je zei tog dat na het uitpakken van winrar, er een iso bestand komt moet ik dat iso bestand ook uitpakken en dan na het uitpakken branden of moet ik het iso bestand gelijk op dvd branden?
ik ben besig met windows xp 7 lite build 2 downloaden, als het klaar is, moet ik het uitpakken met winrar, J.F.K. 99 je zei tog dat na het uitpakken van winrar, er een iso bestand komt moet ik dat iso bestand ook uitpakken en dan na het uitpakken branden of moet ik het iso bestand gelijk op dvd branden?