do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 509 of 2.047Volgende

ik heb geen broer, kheb een zus van 20 :(

oh vertel wimpy :P

ik heb ook alleen een oudere zus waar ik nooit iets aan heb gehad,

@Wimpy foto,s  :P

Ik heb een broer van 23 en een zusje van 19

[A]Impy: hmm ze is nogal gestoord, maar dat zijn wel meer mensen van mijn familie :P , ze kan niet zingen maar doet het wel de hele dag, ze kan best goed schilderen en tekenen enzo en ze woont in groningen :P

[A]Kaas: ehm nee, dat wil je niet :P

Niet waarom vraag ik het dan  :P

Ik ben nogsteeds op, kan niet slapen... :P Er is een vriend hier maar die ligt al te pitten. :P Vanavond hebben we even gezellig een pizza gegeten bij de kroeg met een heerlijk biertje :) Mijn ouders moeten dit ook niet weten trouwens, dat ik wel is een biertje drink in de kroeg... :P

Als ik 16 wordt mag ik één biertje op me verjaardag... :-[ Waar slaat dat ook op, van 3 wordt ik ook niet anders. Van 7 zelfs niet :-[

Voor de volgende keer Headshot, knal er even 7 achteroven voordat je gaat avond eten.

Die voel je dan wel hoor.

Het verschilt ook heel erg per persoon en in welke stemming je ben en of je genoeg gegeten heb.

Haha...

Op kamp met school had ik wel behoorlijk wat drank op, zo'n 10 blikjes en berenburg :P

Nou dat voelde ik wel inderdaad. :P

We hadden een voorraad bier en andere drank voor iedereen op een geheime plek op de kampeerplaats en daar konden de leraren het nooit vinden. Ze zagen me alleen wel wankelen, en klasgenoten ook.  :s

Doe mij maar een Wieckse Witte

Doe mij dan maar 2 shotjes tequilla, een duikbootje en een glas whiskey om deze verschrikkelijke dag weg te spoelen :s

VorigePage 509 of 2.047Volgende