Café de Download
Citaat van William op 2 augustus 2010, 15:34Mijn telefoon is kapot gegaan en ik heb geen recht op vervanging omdat hij waterschade heeft opgelopen >
Mijn telefoon is kapot gegaan en ik heb geen recht op vervanging omdat hij waterschade heeft opgelopen >
Citaat van William op 2 augustus 2010, 16:07Ik had een samsung star qwerty, maar het grootste probleem is dat ik nu niet kan sms'en. Ik moet dus gauw even een simlockvrije telefoon regelen voordat ik op vakantie ga.
Ik had een samsung star qwerty, maar het grootste probleem is dat ik nu niet kan sms'en. Ik moet dus gauw even een simlockvrije telefoon regelen voordat ik op vakantie ga.
Citaat van Duken op 2 augustus 2010, 18:14Tipje Jeroen. Telefoon een aantal dagen op de verwarming... wacht die staat uit.... op een warme plek behouden. Dan wilt hij wel eens tot leven komen. En natuurlijk niet zeggen dat je waterschade had
Tipje Jeroen. Telefoon een aantal dagen op de verwarming... wacht die staat uit.... op een warme plek behouden. Dan wilt hij wel eens tot leven komen. En natuurlijk niet zeggen dat je waterschade had
Citaat van Erwin. op 2 augustus 2010, 19:12das het nadeel bij samsung
die verwerken stickers in het toestel met een paars ruitjes patroon erop. Wanneer die in aanraking komen met vocht verkleuren de paarse ruitjes naar witte of rode stickers. Dit betekent voor Samsung al afkeur van reparatie. Vaak zit op de batterij en onder de batterij in het toestel ook zo'n sticker.
Hier een voorbeeld van de accu:
Voorbeeld van toestel:
das het nadeel bij samsung die verwerken stickers in het toestel met een paars ruitjes patroon erop. Wanneer die in aanraking komen met vocht verkleuren de paarse ruitjes naar witte of rode stickers. Dit betekent voor Samsung al afkeur van reparatie. Vaak zit op de batterij en onder de batterij in het toestel ook zo'n sticker.
Hier een voorbeeld van de accu:
Voorbeeld van toestel:
Citaat van Rikkert. op 2 augustus 2010, 19:19Als je die telefoon echt meteen uit het water hebt gepakt en meteen ff met een fohn erover gaat doet ie het wel weer. Heb de telefoon van mijn broer ook eens in het water gegooid. FF kwartiertje ofzo fohnen en hij doet het weer.
Als je die telefoon echt meteen uit het water hebt gepakt en meteen ff met een fohn erover gaat doet ie het wel weer. Heb de telefoon van mijn broer ook eens in het water gegooid. FF kwartiertje ofzo fohnen en hij doet het weer.
Citaat van Marciej123 op 2 augustus 2010, 20:35mijn samsung had een keer de wasmachine overleeft
mijn samsung had een keer de wasmachine overleeft
Citaat van William op 2 augustus 2010, 23:47Het grappige is, is dat ik me helemaal niet meer kan herinneren dat ik hem natgemaakt heb. Waarschijnlijk te veel vocht na mijn vakantie, maar dit is gewoon fucked up. Hoop dat ik alsnog een nieuwe krijg.
Het grappige is, is dat ik me helemaal niet meer kan herinneren dat ik hem natgemaakt heb. Waarschijnlijk te veel vocht na mijn vakantie, maar dit is gewoon fucked up. Hoop dat ik alsnog een nieuwe krijg.
Citaat van Duken op 3 augustus 2010, 09:07Damn dat is dan klote.
Ik heb een keer een euvel gehad met een verzekering van mijn oude Smartphone (SPV 1000) . Deze heb ik uiteindelijk een uur lang in een plas modderwater laten liggen om er achter te komen dat hij het na een week weer deed.... :s
Damn dat is dan klote.
Ik heb een keer een euvel gehad met een verzekering van mijn oude Smartphone (SPV 1000) . Deze heb ik uiteindelijk een uur lang in een plas modderwater laten liggen om er achter te komen dat hij het na een week weer deed.... :s