Café de Download
Citaat van Rikkert. op 3 augustus 2010, 10:19Haha mij is dit gelukkig nog nooit gebeurd
Heb nu ff pauze. Moet vanmiddag weer werken bij de Ter Horst Van Geel Dames kleding uitpakken hangers erin ophangen. En dan soms wat kaartjes aan schieten.
Ik werk daar omdat mijn vader de baas is met mijn ooms en tantes ander ga ik echt niet in een dames kleding zaak werken
Denk dat niemand van jullie mijn collega is
Misschien kent iemand de zaak wel.
Haha mij is dit gelukkig nog nooit gebeurd
Heb nu ff pauze. Moet vanmiddag weer werken bij de Ter Horst Van Geel Dames kleding uitpakken hangers erin ophangen. En dan soms wat kaartjes aan schieten.
Ik werk daar omdat mijn vader de baas is met mijn ooms en tantes ander ga ik echt niet in een dames kleding zaak werken
Denk dat niemand van jullie mijn collega is Misschien kent iemand de zaak wel.
Citaat van Marciej123 op 3 augustus 2010, 11:46Haha mij is dit gelukkig nog nooit gebeurd
waar zit die zaak?
Haha mij is dit gelukkig nog nooit gebeurd
waar zit die zaak?
Citaat van Rikkert. op 3 augustus 2010, 15:32Oss, Arnhem, Doetinchem, Ede, Geldrop, Nijmegen, Uden, Veenendaal, Veghel, Wageningen en Zutphen.
Oss, Arnhem, Doetinchem, Ede, Geldrop, Nijmegen, Uden, Veenendaal, Veghel, Wageningen en Zutphen.
Citaat van Marciej123 op 3 augustus 2010, 16:01en in welke werk jij
Ik ken die van oss volgens mij wel. Paar keer langs gelopen toen ik daar was
en in welke werk jij
Citaat van Robin op 3 augustus 2010, 16:17Pfff alle jezus, voor het eerst sinds 3 maanden weer is actief geweest (lees: hardlopen).
Zie hier m'n stats:
Pfff alle jezus, voor het eerst sinds 3 maanden weer is actief geweest (lees: hardlopen).
Zie hier m'n stats:
Citaat van Rikkert. op 3 augustus 2010, 16:21en in welke werk jij
In geen van alle
Werk op het magazijn
en in welke werk jij
In geen van alle
Werk op het magazijn
Citaat van Duken op 3 augustus 2010, 18:46Pfff alle jezus, voor het eerst sinds 3 maanden weer is actief geweest (lees: hardlopen).
Zie hier m'n stats:
Mmm, dat ziet er best wel tof uit weet je dat. Ik heb geen kont met rennen maar om op deze wijze je stats bij te houden maakt het wel erg leuk. Je hebt zelfs een calender optie en al je gemiddelden. Nice!
Pfff alle jezus, voor het eerst sinds 3 maanden weer is actief geweest (lees: hardlopen).
Zie hier m'n stats:
Mmm, dat ziet er best wel tof uit weet je dat. Ik heb geen kont met rennen maar om op deze wijze je stats bij te houden maakt het wel erg leuk. Je hebt zelfs een calender optie en al je gemiddelden. Nice!
Citaat van Robin op 3 augustus 2010, 20:22Ja 't werkt echt fucking goed. Gewoon een appje op m'n mobiel via GPS, je klikt op start en hij houdt alles bij. Ook muziek, om de kilometer verteld een vriendelijke dame dat je een kilometer gelopen hebt, hoelang je er over die kilometer gedaan hebt, enzovoort. Is er ook voor android:
Ja 't werkt echt fucking goed. Gewoon een appje op m'n mobiel via GPS, je klikt op start en hij houdt alles bij. Ook muziek, om de kilometer verteld een vriendelijke dame dat je een kilometer gelopen hebt, hoelang je er over die kilometer gedaan hebt, enzovoort. Is er ook voor android:
Citaat van Duken op 4 augustus 2010, 06:38Dat had ik inderdaad gezien, Wie weet heb je me aan het sporten gebracht Robin. Zo een tool geeft toch wat meer uitdaging dan "dom" rondrennen. (in mijn ogen)
Ik ga het wel op me phone zetten. Al is het maar om te kijken hoe het is om met de hond te wandelen
Dat had ik inderdaad gezien, Wie weet heb je me aan het sporten gebracht Robin. Zo een tool geeft toch wat meer uitdaging dan "dom" rondrennen. (in mijn ogen)
Ik ga het wel op me phone zetten. Al is het maar om te kijken hoe het is om met de hond te wandelen
Citaat van Robin op 4 augustus 2010, 08:31Ik had het zelfde hoor, een vriend van me had het en ik ben 't toen ook maar gaan proberen. Je kan ook vrienden toevoegen en dan kunnen we challenges lopen bijvoorbeeld wie het eerst 25 kilometer heeft gelopen in een week tijd
Ik had het zelfde hoor, een vriend van me had het en ik ben 't toen ook maar gaan proberen. Je kan ook vrienden toevoegen en dan kunnen we challenges lopen bijvoorbeeld wie het eerst 25 kilometer heeft gelopen in een week tijd