Laat je bureaublad zien van je device
Citaat van Marciej123 op 28 juli 2010, 17:23Ik zal even kijken voor je. had ze namelijk van een bepaalt programmatje
Ik zal even kijken voor je. had ze namelijk van een bepaalt programmatje
Citaat van Beemer101 op 2 augustus 2010, 12:18Ik zou het niet eens merken als mijn achtergrond om de 2 minuten veranderd, ik zie hem nooit haha.
Werk alleen met sneltoetsen zoals ctrl+E en de windows toets natuurlijk.
Ik zou het niet eens merken als mijn achtergrond om de 2 minuten veranderd, ik zie hem nooit haha.
Werk alleen met sneltoetsen zoals ctrl+E en de windows toets natuurlijk.
Citaat van William op 8 augustus 2010, 11:16Ziet er wel vet uit.
Weet je misschien ook of er al wat meer bekend is over de release datum van GW2 ???
Ziet er wel vet uit.
Weet je misschien ook of er al wat meer bekend is over de release datum van GW2 ???
Citaat van Demo op 8 augustus 2010, 11:18Guild Wars 2 is the sequel to the Guild Wars series of games by ArenaNet. It has been in development since 2007 and no official beta testing or release dates have been announced; however, the first playable demo will be available at Gamescom in Cologne, Germany (August 19-22, 2010), and the second will be at Penny Arcade Expo (September 3-5, 2010).van de officiële wiki
Post samenvoeging: augustus 08, 2010, 23:09:06
ik hoop echt dat het een beetje snel is, wacht er namelijk al een hele tijd op 😐 de trailer en skill previews zijn wel vet
Guild Wars 2 is the sequel to the Guild Wars series of games by ArenaNet. It has been in development since 2007 and no official beta testing or release dates have been announced; however, the first playable demo will be available at Gamescom in Cologne, Germany (August 19-22, 2010), and the second will be at Penny Arcade Expo (September 3-5, 2010).
van de officiële wiki
Post samenvoeging: augustus 08, 2010, 23:09:06
ik hoop echt dat het een beetje snel is, wacht er namelijk al een hele tijd op 😐 de trailer en skill previews zijn wel vet