Café de Download
Citaat van Zombymario op 4 oktober 2010, 11:53Ik denk het wel Bart. Er staat namelijk heel veel wind daar boven en als je dan aan z'n touwtje hangt slinger je overal heen.
Ik denk het wel Bart. Er staat namelijk heel veel wind daar boven en als je dan aan z'n touwtje hangt slinger je overal heen.
Citaat van svenholtman op 4 oktober 2010, 13:05Wilde dit filmpje even met jullie delen, ik krijg spontaan natte handen en voeten van het kijken...
maar wat dacht je hier van dan? dit vind ik persoonlijk nog gevaarlijker
http://www.youtube.com/watch?v=sVOKf4pLpiA#
heb d'r wel eens een docu van gezien. zat op t puntje van me stoel
Wilde dit filmpje even met jullie delen, ik krijg spontaan natte handen en voeten van het kijken...
maar wat dacht je hier van dan? dit vind ik persoonlijk nog gevaarlijker
http://www.youtube.com/watch?v=sVOKf4pLpiA#
heb d'r wel eens een docu van gezien. zat op t puntje van me stoel
Citaat van Marciej123 op 4 oktober 2010, 13:08WOW. en dat is zonder een haak... :s
ik zou allang 7 kleuren schijte :s
Heb ook welleens een documentaire van gezien, volgens mij discovery, Hele goeie tv zender btw
WOW. en dat is zonder een haak... :s
ik zou allang 7 kleuren schijte :s
Heb ook welleens een documentaire van gezien, volgens mij discovery, Hele goeie tv zender btw
Citaat van Marciej123 op 4 oktober 2010, 14:41maak er maar gewoon de link van
(gewoon de link plakken)
maak er maar gewoon de link van (gewoon de link plakken)
Citaat van William op 4 oktober 2010, 20:32Heb net de laatste aflevering van CSI NY van seizoen 6 gekeken, ik ga meteen seizoen 7 downloaden, mijn God wat een spanning zeg :S
Heb net de laatste aflevering van CSI NY van seizoen 6 gekeken, ik ga meteen seizoen 7 downloaden, mijn God wat een spanning zeg :S
Citaat van Duken op 5 oktober 2010, 07:32Pfff, zit nu in examen gebouw amsterdam van computrain. Om 10.00 start mijn examen voor 70-646. (Upgrade naar MCITP-SA The Microsoft Certified IT Professional (MCITP): Server Administrator )
Kom maar op! Heb er een goed gevoel over!!
Pfff, zit nu in examen gebouw amsterdam van computrain. Om 10.00 start mijn examen voor 70-646. (Upgrade naar MCITP-SA The Microsoft Certified IT Professional (MCITP): Server Administrator )
Kom maar op! Heb er een goed gevoel over!!
Citaat van William op 5 oktober 2010, 08:51Ik ben bezig met Lost, wat een topserie is dat!
Lost is zeker een leuke serie de eerste 2 seizoenen zijn het best die daarna zijn ook goed maar minder goed dan de eerste 2
Ik ben bezig met Lost, wat een topserie is dat!
Lost is zeker een leuke serie de eerste 2 seizoenen zijn het best die daarna zijn ook goed maar minder goed dan de eerste 2
Citaat van DukeNPDA op 5 oktober 2010, 09:50Gezakt.... 680 punten en 700 vereist.
Ms heeft de examens gewijzigd en ik had niet zo goed gelezen.... ach ja. Nog een keer doen dan
Gezakt.... 680 punten en 700 vereist.
Ms heeft de examens gewijzigd en ik had niet zo goed gelezen.... ach ja. Nog een keer doen dan