Café de Download
Citaat van Heisenberg op 3 oktober 2010, 17:30Hij zal wel goed moeten worden betaald (of gek in z'n hoofd zijn) om zoiets te doen zonder enige veiligheid.. Wat dachten die mensen die dat bouwden wel niet? Hmm laten we een gebouw van 1700 voet bouwen met een paar miezerige trappetjes waar ze aan omhoog kunnen klimmen?
Hij zal wel goed moeten worden betaald (of gek in z'n hoofd zijn) om zoiets te doen zonder enige veiligheid.. Wat dachten die mensen die dat bouwden wel niet? Hmm laten we een gebouw van 1700 voet bouwen met een paar miezerige trappetjes waar ze aan omhoog kunnen klimmen?
Citaat van Marciej123 op 3 oktober 2010, 18:59@ Tim, Ouch, Pijnlijke verhalen hier :-
@ dat filmpje.. Men ik was allang gek geworden :-[
@ Tim, Ouch, Pijnlijke verhalen hier :-
@ dat filmpje.. Men ik was allang gek geworden :-[
Citaat van Tim. op 3 oktober 2010, 19:24Echt creepy hoe hoog
maar zo'n haak kan je denk ik wel snel pakken
zouden ze geen parachute hbben in da tasje?
Echt creepy hoe hoog
Citaat van Wous op 3 oktober 2010, 19:25Echt creepy hoe hoog
Dat hoop ik wel ;p voor het geval ze perongeluk naar benden vallen.
Echt creepy hoe hoog
Dat hoop ik wel ;p voor het geval ze perongeluk naar benden vallen.
Citaat van William op 4 oktober 2010, 06:02Holy crap... Dat omhoog klimmen gaat echt eindeloos door...
Ik hoop dat ze ook anders vast zitten dan alleen die haak die ze elke keer moeten los en vast maken. Als je daartussenin een foutje maakt ben je gewoon hartstikke dood :s
Holy crap... Dat omhoog klimmen gaat echt eindeloos door...
Ik hoop dat ze ook anders vast zitten dan alleen die haak die ze elke keer moeten los en vast maken. Als je daartussenin een foutje maakt ben je gewoon hartstikke dood :s
Citaat van Zombymario op 4 oktober 2010, 06:12Ik hoop dat ze ook anders vast zitten dan alleen die haak die ze elke keer moeten los en vast maken. Als je daartussenin een foutje maakt ben je gewoon hartstikke dood :s
Dat zitten ze dus niet. Het is echt: 1 stap verkeerd en je bent er geweest. Die gozer (die klimt) had zeker niks beter te doen
Dat zitten ze dus niet. Het is echt: 1 stap verkeerd en je bent er geweest. Die gozer (die klimt) had zeker niks beter te doen
Citaat van Rikkert. op 4 oktober 2010, 06:46Zometeen Naar Duitsland voor een uitwisseling. Heb er geen zin in omdat mijn Duitser irri en vervelend is. Ben vrijdag weer terug.
Zometeen Naar Duitsland voor een uitwisseling. Heb er geen zin in omdat mijn Duitser irri en vervelend is. Ben vrijdag weer terug.
Citaat van Zombymario op 4 oktober 2010, 06:48@ MRScion: Viel Glück mit den Deutschen.
@ MRScion: Viel Glück mit den Deutschen.
Citaat van Marciej123 op 4 oktober 2010, 08:47Succes MRScion
Ik heb nu een tussenuur en kan niemand meer vinden :-[ dan maar ff naar huis en potje gamen enzo
Succes MRScion
Ik heb nu een tussenuur en kan niemand meer vinden :-[ dan maar ff naar huis en potje gamen enzo
Citaat van William op 4 oktober 2010, 11:17Ik snap ook niet wrm ze zo'n lampje niet vanuit een heli kunnen vervangen, iemand die aan een touwtje uit de heli gaat hangen is toch veel minder gevaarlijk
Ik snap ook niet wrm ze zo'n lampje niet vanuit een heli kunnen vervangen, iemand die aan een touwtje uit de heli gaat hangen is toch veel minder gevaarlijk