Café de Download
Citaat van Piet Hein op 17 april 2008, 18:06mij maakt het niks uit wie er kampioen wordt want heerenveen kan het toch al niet meer worden
mij maakt het niks uit wie er kampioen wordt want heerenveen kan het toch al niet meer worden
Citaat van Tom op 18 april 2008, 14:58Ik hoop het ook, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren. PSV is altijd zo'n gluiperige ploeg, die komt toch wel weer met een gelijkspelletje in de 90e minuut met de schrik vrij... En dan te bedenken dat vooral de keeper voor de punten heeft gezorgd, de rest vind ik niet zo goed. Ook is het zo dat als je naar Ajax kijkt er ongeveer 7 Nederlanders per wedstrijd in staan, tegen 3 van PSV.
Ik hoop het ook, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren. PSV is altijd zo'n gluiperige ploeg, die komt toch wel weer met een gelijkspelletje in de 90e minuut met de schrik vrij... En dan te bedenken dat vooral de keeper voor de punten heeft gezorgd, de rest vind ik niet zo goed. Ook is het zo dat als je naar Ajax kijkt er ongeveer 7 Nederlanders per wedstrijd in staan, tegen 3 van PSV.
Citaat van Piet Hein op 19 april 2008, 02:58ff zonder gein he mensen... ik lach me echt D O O D als vitesse wint
Anders ik wel.
en ik lach met jullie mee
ff zonder gein he mensen... ik lach me echt D O O D als vitesse wint
Anders ik wel.
en ik lach met jullie mee
Citaat van Beemer101 op 19 april 2008, 07:37Al had ik wel een stille hoop, dat Twente kampioen werd... voor paar weken terug was het nog mogelijk...
Al had ik wel een stille hoop, dat Twente kampioen werd... voor paar weken terug was het nog mogelijk...