do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Ondertitels, subs en SRT downloaden - Overzicht van sites met subtitels

VorigePage 2 of 6Volgende

De vraag was namelijk zo dat ik met vlc geen ondertiteling kan downloaden als de vpn aan staat.

Dus kan BREIN dat ook zien als de vpn uit staat en ik gewoon door kan gaan.

W smal

40 minuten geleden zei smal:

De vraag was namelijk zo dat ik met vlc geen ondertiteling kan downloaden als de vpn aan staat.

Dus kan BREIN dat ook zien als de vpn uit staat en ik gewoon door kan gaan.

W smal

Welke vraag? Brein, VPN en VLC? Ik kan er geen chocolade noch pindakaas van maken.

23 minuten geleden zei Meh Meh:

Welke vraag? Brein, VPN en VLC? Ik kan er geen chocolade noch pindakaas van maken.

Dan ga ik de vraag anders stellen.

Als een film heb dan kan ik geen ondertiteling met bijvoorbeeld vlc player als de vpn aan staat.

Staat die uit dan kan dat wel, hoe kan dat.

En kan BREIN dan ziet ook zien dat ik een ondertiteling download als de 

Dan ga ik de vraag anders stellen.

Als een film heb dan kan ik geen ondertiteling met bijvoorbeeld vlc player als de vpn aan staat.

Staat die uit dan kan dat wel, hoe kan dat.

En kan BREIN dan ziet ook zien dat ik een ondertiteling download als de vpn uit staat.

sorry vraag af maken.

groetjes smal 

Een ondertiteling mag je volgens mij downloaden. Maar je speelt een film af met VLC en zonder VPN connectie kan je wel een ondertiteling laden en met VPN kan het niet? Kan je laten zien via een scherm print hoe je dat doet?

Ik las laatst een artikel van een vrouw die beweerde dat Brein nieuwe hacking en tracking software heeft waarmee ze blockchain technologie gebruiken in combinatie met GPS satellieten om te infiltreren in beveilingssoftware van voedselbanken en de overheid. Het zou dus zo maar kunnen...

Ondertiteling kan je gewoon downloaden. Daarnaast, in Nederland is er nog geen enkele boete uitgedeeld voor het downloaden van films en ondertiteling. Alleen uploaden, daar kan je beter niet aan beginnen. Succes. :)

6 uur geleden zei Meh Meh:

Ik las laatst een artikel van een vrouw die beweerde dat Brein nieuwe hacking en tracking software heeft waarmee ze blockchain technologie gebruiken in combinatie met GPS satellieten om te infiltreren in beveilingssoftware van voedselbanken en de overheid. 

Pfff, schrok ik toch eerst. Foute grap 😛

het eerste stuk is zo gek nog niet, alleen het infiltreren van de overheid klopte niet. Voetstelbanken zullen ze gerust doen om het profiel van de downloader te koppelen aan de n.a.w. gegevens welke bij de voetstelbank bekend is. Deze gegevens kloppen vaak niet bij de overheid :)

hahaha 

bedankt voor de lach @Meh Meh

Update van het lijst Juli 2018:

newsubs-logo2.png

Update van het lijst en links September 2018:

ondertitel.com home

5 uur geleden zei Duken:

Update van het lijst en links September 2018:

ondertitel.com home

Hier moet ik toch een opmerking bij plaatsen, daar ik er zelf regelmatig gebruik van maak, bij http://www.yifysubtitles.com/ kan het soms ook gebeuren dat men Nederlandstalige ondertitels kan bekomen. Meestal is dit voor nieuwe films en soms ook wel eens voor nieuwe, zo heb ik de NL titels voor de nieuwste film met Dwayne Johnson hier gehaald. Vroeger deed ik dit niet maar door bepaalde actie's van een bepaalde organisatie ben ik het beginnen doen op deze manier.

VorigePage 2 of 6Volgende