Ondertitels, subs en SRT downloaden - Overzicht van sites met subtitels
Citaat van bustel op 24 september 2020, 07:031 uur geleden zei Duken:Bedankt voor de melding. Ik pas de links even aan met informatie.
Ik ook, ook dit gaat een echte niche worden die niet meer zo vanzelfsprekend is als vroeger
Best jammer eigenlijk
Ik vertaal oude Franse films waarvoor nog geen Nederlandse ondertitels werden gemaakt (= hobby), ik merk ook de ongerustheid bij de ondertitel-vertalers. Er is natuurlijk altijd een omweg via VPN, om jezelf te beschermen maar dat lost niet alles op natuurlijk.
1 uur geleden zei Duken:Bedankt voor de melding. Ik pas de links even aan met informatie.
Ik ook, ook dit gaat een echte niche worden die niet meer zo vanzelfsprekend is als vroeger
Best jammer eigenlijk
Ik vertaal oude Franse films waarvoor nog geen Nederlandse ondertitels werden gemaakt (= hobby), ik merk ook de ongerustheid bij de ondertitel-vertalers. Er is natuurlijk altijd een omweg via VPN, om jezelf te beschermen maar dat lost niet alles op natuurlijk.
Citaat van Duken op 24 september 2020, 07:4539 minuten geleden zei bustel:Ik vertaal oude Franse films waarvoor nog geen Nederlandse ondertitels werden gemaakt (= hobby), ik merk ook de ongerustheid bij de ondertitel-vertalers. Er is natuurlijk altijd een omweg via VPN, om jezelf te beschermen maar dat lost niet alles op natuurlijk.
Complimenten hoor, dat is toch wat moois dat je vanuit je hobby de ondertitels wilt aanvullen. Los dat je het nog zou kunnen doen via een VPN verbinding is de waardering steeds minder zichtbaar. Bezoekers laten geen bericht achter of laten niet snel weten wat ze er van vinden. Terwijl het ontzettend knap is om te doen.
Dus vanuit mij nog een dank je wel!
![]()
39 minuten geleden zei bustel:Ik vertaal oude Franse films waarvoor nog geen Nederlandse ondertitels werden gemaakt (= hobby), ik merk ook de ongerustheid bij de ondertitel-vertalers. Er is natuurlijk altijd een omweg via VPN, om jezelf te beschermen maar dat lost niet alles op natuurlijk.
Complimenten hoor, dat is toch wat moois dat je vanuit je hobby de ondertitels wilt aanvullen. Los dat je het nog zou kunnen doen via een VPN verbinding is de waardering steeds minder zichtbaar. Bezoekers laten geen bericht achter of laten niet snel weten wat ze er van vinden. Terwijl het ontzettend knap is om te doen.
Dus vanuit mij nog een dank je wel!
Citaat van Duken op 11 november 2021, 14:36Lijst is na een maand of 10 weer bijgewerkt.... 🙈
Algemene link directory over subtitles
Ondertitels Nederlandstalige sites
Ondertitels Engelstalige sites
Ondertitels sites welke offline zijn gegaan
- YifySubtitles .com- Offline 07-2021
- NewSubs.info - Offline 11-2020
- Ondertitel.com - Offline 11-2020
- subtitles4free.net - Offline sinds 07-2019
- nlondertitels.com - Offline sinds 03-2019
- SubsMax.com - Offline sinds 03-2019
Lijst is na een maand of 10 weer bijgewerkt.... 🙈
Algemene link directory over subtitles