do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Ondertitels, subs en SRT downloaden - Overzicht van sites met subtitels

VorigePage 3 of 6Volgende

Goed om te weten! Bedankt @Trizomu

ik heb subtitles app normaal moet je die betalen.

maar ik heb hem van 15 ‎januari ‎2017 en telkens als ik hem opstart komt er een plakaat voor om te betalen. hihihih

maar ik kan er nog naast en dan werkt dat ook. je kan er volledige series in een keer op zetten kei goed hoor

Schermafdruk 2018-09-22 06.47.11.png

15 uur geleden zei Duken:

Update van het lijst en links September 2018:

Ook bij addic7ed kom je regelmatig Nederlandse ondertiteling tegen. Het is dat ik tegenwoordig via Infuse Pro naar ondertiteling zoek (opensubtitles). Maar mocht daar niets uitkomen, dan kijk ik onder andere op addic7ed.

de sup app zoekt de ondertitels voor u kei tof hoor moet maar eens proberen.

Die app kon ik niet. Ik zal even kijken wat je er mee kan. Misschien als handige handleiding.... Bedankt voor de tip

Update van de lijst voor ondertiteling / srt / subs voor December 2018 

Afbeeldingsresultaat voor subtitles

Ondertitels Nederlandstalige sites

Handig voor de subtitels gebruikers: Welke VPN moet ik kiezen?

Wilde het topic even updaten voor 2019 : Maar de bovenstaande post is nog steeds juist. Dat zijn de beschikbare en beste sites voor de subs in 2019.

ik heb deze app al ongeveer 5 jaar en toen het uit kwam was het gratis. nu komt er iets voor om te betalen maar ik schuif dat gewoon opzij.

heb je een map met meerdere opnamen zo als een serie. dan schuif je gewoon heel de map er heen. vast nemen schuiven en lossen. 

bijna even simpel als kindjes maken :-)))))))) 

ik dacht ga eens kijken of ik het nog op een van mijn harde schijven heb staan. en ja hoor had het nog. veel plezier er mee 

Subtitles-win-3.2.3.exe

Schermafdruk 2019-01-24 13.15.28.png

Bedankt voor de tip @witiewit slimme zet ook om de licentie melding weg te schuiven zodat je door kan gaan. ;) 

graag gedaan ))))))

VorigePage 3 of 6Volgende