do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Ondertitels, subs en SRT downloaden - Overzicht van sites met subtitels

Page 1 of 6Volgende

Afbeeldingsresultaat voor subtitles dutch Ondertiteling downloaden kan op diversen websites. Ik merk zelf dat ik een overzicht mis van deze websites. Vandaar dat er hier een overzicht is gemaakt van sites waar je Nederlandse SRT's en SUBS kan downloaden voor al je films en series. :)

We proberen deze lijst up-to-date te houden. Werken er links niet of heb je zelf aanvullingen dan kan je dit doorgeven via de reacties. De startpost kunnen we dan ook blijven bijwerken.

Update van de lijst voor ondertiteling / srt / subs voor November 2021

De lijst is weer bijgewerkt. :) 

Algemene link directory over subtitles

Ondertitels Nederlandstalige sites

Ondertitels Engelstalige sites

Ondertitels sites welke offline zijn gegaan

• YifySubtitles .com- Offline 07-2021
  • NewSubs.info - Offline 11-2020
  • Ondertitel.com - Offline 11-2020
  • subtitles4free.net  - Offline sinds 07-2019
  • nlondertitels.com - Offline sinds 03-2019
  • SubsMax.com - Offline sinds 03-2019

Handig voor de subtitels gebruikers: Welke VPN moet ik kiezen?

Update van het lijstje December 2017:

Nederlands

Engelstalig

New subtitels is mijn favoriet. Wel grappig om te zien dat de meest gedownloade ondertiteling is van home alone 2.... :D

http://newsubs.info/nl/top100/ondertitels

Update van het lijst februari 2018:

newsubs-logo2.png

Handig voor de subtitels gebruikers: Welke VPN moet ik kiezen?

Hoera een update :) 

Bedankt voor jullie links! Daar mee kan ik weer ondertitels zoeken :sorcerer:

Met welk programma spelen jullie de films af om de ondertiteling erbij te "zetten"? 

16 minuten geleden zei Gast Andrew:

Met welk programma spelen jullie de films af om de ondertiteling erbij te "zetten"? 

Ligt eraan wat je er mee wilt doen. Als je de ondertiteling (srt bestand) dezelfde naam geeft als de film spelen de meeste mediaplayers de films automatisch met ondertiteling af. Om ondertiteling aan een MKV bestand toe te voegen gebruik ik altijd MKVToolNix.

Ik gebruik zelf VLC media speler op de laptop. Zie de handleiding. Dan kan je de srt bij de film selecteren. 

Op mijn mediacenters (ook Windows) maak ik gebruik van Kodi. Daarin zit ook de mogelijkheid om automatisch ondertiteling te downloaden bij een film die je afspeelt.

@reneetje1969 MKVToolNix kon ik nog niet. Klinkt als een mooie toevoeging. Even naar kijken. Dank :)

Newsubstitels heeft nagenoeg geen ondertitels voor nieuwe films meer!

Page 1 of 6Volgende