NZB Sites, spot programma's & websites - Spotnet, Spotlite, SpotWeb enzovoort
Citaat van Zombymario op 18 april 2013, 10:39Gedaan
Gedaan
Citaat van Demo op 23 april 2013, 19:25Dit is ook een leuke: http://nzbay.org
Een TPB-kloon maar dan met spots
Dit is ook een leuke: http://nzbay.org
Een TPB-kloon maar dan met spots
Citaat van T H W I T op 23 april 2013, 19:47Let alleen bij die site wel op dat deze niet gebruik maakt van de Spotnet, maar van de NZBEE database
Let alleen bij die site wel op dat deze niet gebruik maakt van de Spotnet, maar van de NZBEE database
Citaat van Zombymario op 24 april 2013, 09:23Heb ze toegevoegd
Heb ze toegevoegd
Citaat van Duken op 24 april 2013, 17:52Mijn spotweb sites:
brein.me
spotweb.me
user: Kuik
password: brein
Mijn? Dus sites die je zelf hebt opgezet? Werken namelijk super, Ik kan na het inloggen een user toevoegen. Dus kan nu met met eigen account inloggen en zelfs koppelen met sabnzbd!! Geweldig
LIKE LIKE LIKE
Mijn spotweb sites:
brein.me
spotweb.me
user: Kuik
password: brein
Mijn? Dus sites die je zelf hebt opgezet? Werken namelijk super, Ik kan na het inloggen een user toevoegen. Dus kan nu met met eigen account inloggen en zelfs koppelen met sabnzbd!! Geweldig LIKE LIKE LIKE
Citaat van Demo op 24 april 2013, 19:49Mijn? Dus sites die je zelf hebt opgezet? Werken namelijk super, Ik kan na het inloggen een user toevoegen. Dus kan nu met met eigen account inloggen en zelfs koppelen met sabnzbd!! Geweldig
LIKE LIKE LIKE
Ja
Ze draaien wel op een gratis VPS dus uptime is niet 100% haha
Niks staat op mijn naam
Mijn? Dus sites die je zelf hebt opgezet? Werken namelijk super, Ik kan na het inloggen een user toevoegen. Dus kan nu met met eigen account inloggen en zelfs koppelen met sabnzbd!! Geweldig
LIKE LIKE LIKE
Ja
Ze draaien wel op een gratis VPS dus uptime is niet 100% haha
Niks staat op mijn naam
Citaat van Wous op 24 april 2013, 20:33Registrant: Tim Brein!
Nu moet je trouwens wel even uitleggen hoe je aan die gratis VPS komt, en hoe je je registrant name faked
Registrant: Tim Brein!
Nu moet je trouwens wel even uitleggen hoe je aan die gratis VPS komt, en hoe je je registrant name faked
Citaat van Wous op 24 april 2013, 22:15Dat kan ik beter bewaren voor het >100 posts gedeelte misschien![]()
Als dat echt bestaat
Ik zou het niet weten!
PM komt eraan.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Dat kan ik beter bewaren voor het >100 posts gedeelte misschien![]()
Als dat echt bestaat
Ik zou het niet weten!
PM komt eraan.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2