NZB Sites, spot programma's & websites - Spotnet, Spotlite, SpotWeb enzovoort
Citaat van PCgamer op 29 april 2013, 16:21Weet iemand nog een goede NZBreader met downloadmanager?
Gebruik nu spotgrit maar vind het toch niet zo fijn werken.
Weet iemand nog een goede NZBreader met downloadmanager?
Gebruik nu spotgrit maar vind het toch niet zo fijn werken.
Citaat van Zombymario op 30 april 2013, 11:10Erbij gezet
Erbij gezet
Citaat van Demo op 30 april 2013, 12:00Ik was even vergeten om brein gisteravond te updaten met nieuw usenetaccount, hij heeft nu weer nieuwe spots.
Ik was even vergeten om brein gisteravond te updaten met nieuw usenetaccount, hij heeft nu weer nieuwe spots.
Citaat van William op 11 juni 2014, 16:35Nog een voor de lijst, http://spotweb.in
Nog een voor de lijst, http://spotweb.in
Citaat van Zombymario op 14 juni 2014, 11:51Goede tip, gaan we toevoegen. Bedankt!
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
Gedaan
Goede tip, gaan we toevoegen. Bedankt!
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
Gedaan
Citaat van jackbosman op 21 juli 2015, 19:34Heb van alles gedaan, krijg de spotnet niet meer aan de praat, Help
Heb alles gedaan, maar bij mij gaat het niet goed, spotnet lader geeft een foutmelding aan socket Error #11004
Heb van alles gedaan, krijg de spotnet niet meer aan de praat, Help
Heb alles gedaan, maar bij mij gaat het niet goed, spotnet lader geeft een foutmelding aan socket Error #11004
Citaat van DukeNPDA op 21 juli 2015, 20:00Heb van alles gedaan, krijg de spotnet niet meer aan de praat, HelpHeb alles gedaan, maar bij mij gaat het niet goed, spotnet lader geeft een foutmelding aan socket Error #11004
Hoi Jack,
Zou je een eigen topic kunnen maken met je foutmelding? Dan kunnen we het voor je uitzoeken. Bedankt
Heb van alles gedaan, krijg de spotnet niet meer aan de praat, HelpHeb alles gedaan, maar bij mij gaat het niet goed, spotnet lader geeft een foutmelding aan socket Error #11004
Hoi Jack,
Zou je een eigen topic kunnen maken met je foutmelding? Dan kunnen we het voor je uitzoeken. Bedankt