do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

NZB Sites, spot programma's & websites - Spotnet, Spotlite, SpotWeb enzovoort

VorigePage 5 of 9Volgende

Ik denk het niet, aangezien BREIN ook dondersgoed weet dat ze niet zomaar even het ontwikkelen van een programma mogen stoppen.

Ik heb vandaag eens NZBEE geprobeerd.

Erg leuk programma, dat is voortgekomen uit NZBspots.

Het is erg jammer dat het nog maar een hele kleine community is, maar er zit veel potentieel in!

Tja, aangezien het nu een applicatie is en je een account moet hebben om de spots te kunnen zien is de toegankelijkheid een stuk 'minder' toen het nog gewoon via een website was.

Is NZBEE niet nog wat klein? Ik vind het ook lastig, gebruik nu nog steeds Spotplanet...

Ik denk dat ik overstap op Spotweb op mijn eigen server. Ik wil namelijk overal de site kunnen benaderen en via SABNZBD API een download kunnen starten naar mijn server. Iemand een idee wat voor mij de beste keuze is?

Ik gebruik ook NZBEE en heeft sinds kort ook SABnzbd ondersteuning :D

Ze zijn niet zo groot en heeft ook geen spotnet database.

Maar lijkt er nou wel een stuk drukker te worden.

zolang ze de films van SRT daar blijven posten, ben ik blij :)

Haha, sinds ik via Spotplanet een berichtje had geplaatst over NZBEE is het daar idd een stuk drukker geworden :D

Ik stap volledig over op NZBEE, al mis ik nog een beetje de sfeer die er binnen Spotplanet lag, de sfeer waarmee je contact kon hebben met de maker en waarmee ieders ideeën zo konden worden doorgevoerd.

Straks word het zo druk dat BREIN ook mee wilt doen...

Lijst weer een beetje bijgewerkt oa: Spotplanet, Spotgrit en een nieuwe google zoeken link voor Spotweb websites.

Kun je toevoegen aan Spotweb: http://nzber.net :)

Mooi, extra aanvullingen zijn alleen maar goed :)

VorigePage 5 of 9Volgende