Nieuwe Nederlandse NZB Community Stockboxx
Citaat van pdesmet op 26 oktober 2024, 09:35hier ook proberen te registreren gisterenavond, maar ook geen bevestiging. Wel via starlink
hier ook proberen te registreren gisterenavond, maar ook geen bevestiging. Wel via starlink
Citaat van Stockbox op 26 oktober 2024, 15:075 uur geleden zei pdesmet:hier ook proberen te registreren gisterenavond, maar ook geen bevestiging. Wel via starlink
Als je account niet meer bestaat zal daar het probleem zitten, deze ik ongetwijfeld als VPN naar boven gekomen.
Geef via PM even door via welke satelliet je connectie hebt zodat ik het bij een verse registratie kan verifiΓ«ren.
5 uur geleden zei pdesmet:hier ook proberen te registreren gisterenavond, maar ook geen bevestiging. Wel via starlink
Als je account niet meer bestaat zal daar het probleem zitten, deze ik ongetwijfeld als VPN naar boven gekomen.
Geef via PM even door via welke satelliet je connectie hebt zodat ik het bij een verse registratie kan verifiΓ«ren.
Citaat van Buitenbeentje op 29 oktober 2024, 07:47Hier ook proberen te registreren maar geeft steeds aan dat de ingevulde gegevens niet juist zijn. Jammer hoop dat het goed gaat komen πππ
Hier ook proberen te registreren maar geeft steeds aan dat de ingevulde gegevens niet juist zijn. Jammer hoop dat het goed gaat komen πππ
Citaat van Stockbox op 29 oktober 2024, 20:0212 uur geleden zei Buitenbeentje:Hier ook proberen te registreren maar geeft steeds aan dat de ingevulde gegevens niet juist zijn. Jammer hoop dat het goed gaat komen πππ
Mocht je tijdens inloggen de melding krijgen dat de gegevens onbekend zijn ben ik bang dat de registratie niet was goedgekeurd en het account daarbij verwijderd is. Helaas is de vrije registratie momenteel weer gesloten en zul je moeten wachten op een nieuwe kans. Let er de volgende keer dus goed op dat je aan de richtlijnen voldoet.
12 uur geleden zei Buitenbeentje:Hier ook proberen te registreren maar geeft steeds aan dat de ingevulde gegevens niet juist zijn. Jammer hoop dat het goed gaat komen πππ
Mocht je tijdens inloggen de melding krijgen dat de gegevens onbekend zijn ben ik bang dat de registratie niet was goedgekeurd en het account daarbij verwijderd is. Helaas is de vrije registratie momenteel weer gesloten en zul je moeten wachten op een nieuwe kans. Let er de volgende keer dus goed op dat je aan de richtlijnen voldoet.
Citaat van Buitenbeentje op 29 oktober 2024, 21:19Dank je voor je antwoord π Hoop dat de vrije registratie spoedig weer opengaat ππ
Dank je voor je antwoord π Hoop dat de vrije registratie spoedig weer opengaat ππ
Citaat van Stefan1974 op 6 november 2024, 23:05Wanneer kan ik weer registreren voor deze site? En staan er veel (nieuwe) epub's op?
Β
Wanneer kan ik weer registreren voor deze site? En staan er veel (nieuwe) epub's op?
Β
Citaat van BaggaBones op 9 december 2024, 07:13Ja ik sta ook te popelen om lid te worden van Stockboxx!
Ja ik sta ook te popelen om lid te worden van Stockboxx!
Citaat van Stockbox op 24 december 2024, 18:03Aankondiging
Vrijdag 27-12-2024 08:00u t/m maandag 30-12-2024 17:00u zal vrije registratie weer de toegang bieden.
- Registreer zonder VPN, Mobiel internet, Proxy of openbare WiFi.
- Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur.
- Je ontvangt niet altijd een email (spam/block). Kom zelf dus even monitoren.
Let er op dat na je goedkeuring een kleine introductie ronde dient uit te voeren. Indien dat voldaan is zal je automatisch promoveren en toegang krijgen tot het volledige forum.
Namens de crew van Stockboxx wensen wij iedereen fijne dagen en tot dan!
![]()
Aankondiging
Vrijdag 27-12-2024 08:00u t/m maandag 30-12-2024 17:00u zal vrije registratie weer de toegang bieden.
- Registreer zonder VPN, Mobiel internet, Proxy of openbare WiFi.
- Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur.
- Je ontvangt niet altijd een email (spam/block). Kom zelf dus even monitoren.
Let er op dat na je goedkeuring een kleine introductie ronde dient uit te voeren. Indien dat voldaan is zal je automatisch promoveren en toegang krijgen tot het volledige forum.
Namens de crew van Stockboxx wensen wij iedereen fijne dagen en tot dan!