wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuwe Nederlandse NZB Community Stockboxx

VorigePage 12 of 12
Op 29-10-2024 om 12:53 zei William:

Hier vragen om invites heeft totaal geen zin @heaven1

Hallo,

Wanneer is er opnieuw een registratie mogelijkheid? Ik ben helaas opgelicht door inviteforum.

Ik was met de kerstdagen enkele mooie animatiefilms aan het verzamelen voor de kids, tot ik geen toegang meer had en er achter ben gekomen ik opgelicht ben 😞

Alvast bedankt!

Zuur en dubbelzuur want je hebt net de registratie rond Kerst gemist.

Ik ga er vanuit dat je geen antwoord gaat krijgen wanneer het weer open gaat.

Gewoon Duken.nl  in de gaten houden tot er weer een melding komt. Het is niet anders.  (Dit topic dus) 

1 uur geleden zei thefrank123:

Zuur en dubbelzuur want je hebt net de registratie rond Kerst gemist.

Ik ga er vanuit dat je geen antwoord gaat krijgen wanneer het weer open gaat.

Gewoon Duken.nl  in de gaten houden tot er weer een melding komt. Het is niet anders.  (Dit topic dus) 

Dank voor je antwoord, ik heb begrepen dat er op duken.nl wordt gepost wanneer er een open registratie is.

Als iemand anders mij kan helpen met toegang tot gelijkaardige NZB sites met voornamelijk NL en VL (Vlaamse) audio/content stuur me gerust een PM

Aankondiging - Paas Opening

Vanaf aanstaande Zondag 20-04-2025  08:00 uur t/m 21-04-2025  20:00 uur zal vrije registratie weer de toegang bieden.

• Registreer zonder VPN, Mobiel internet, Proxy of openbare WiFi.
  • Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur.
  • Je ontvangt niet altijd een email (spam/block). Kom zelf dus even polsen of de registratie is goedgekeurd.

Let er op dat na je goedkeuring een kleine introductie ronde dient uit te voeren. Indien dat voldaan is zal je automatisch promoveren en toegang krijgen tot het volledige forum.

Namens de crew van Stockboxx wensen wij iedereen fijne dagen en tot dan!

vector-vrolijk-pasen-illustratie-met-kle

succes met de registraties

In afwachting van goedkeuring, dankjewel voor de mogelijkheid.

VorigePage 12 of 12