Nieuwe Nederlandse NZB Community Stockboxx
Citaat van Stockbox op 25 december 2024, 11:042 uur geleden zei zxb:Beste mag ik een gmailadres gebruiken voor registratie
Ja dat is mogelijk. Echter ontvang je dan geen mail na registratie. Gmail doet een beetje moeilijk.
2 uur geleden zei zxb:Beste mag ik een gmailadres gebruiken voor registratie
Ja dat is mogelijk. Echter ontvang je dan geen mail na registratie. Gmail doet een beetje moeilijk.
Citaat van Stockbox op 26 december 2024, 09:42Gmail heeft zijn reputatie te danken aan bekendheid, gemak en google. Maar is daarnaast zo onveilig als het maar kan. Waarom is hier nu niet relevant.
Wanneer je voor dit soort platformen waarbij men verder niet hoeft te weten wie je bent is het veel beter een encrypted en privacy gewaarborgde dienst te gebruiken. Protonmail is daarbij 1 van de bekendste en betrouwbaar. Daarnaast bied het ook gewoon gratis mail diensten.
Verder heb ik ervaren dat alleen gmail de mails vanuit onze host weigert. Andere geven geen probleem.
Gmail heeft zijn reputatie te danken aan bekendheid, gemak en google. Maar is daarnaast zo onveilig als het maar kan. Waarom is hier nu niet relevant.
Wanneer je voor dit soort platformen waarbij men verder niet hoeft te weten wie je bent is het veel beter een encrypted en privacy gewaarborgde dienst te gebruiken. Protonmail is daarbij 1 van de bekendste en betrouwbaar. Daarnaast bied het ook gewoon gratis mail diensten.
Verder heb ik ervaren dat alleen gmail de mails vanuit onze host weigert. Andere geven geen probleem.
Citaat van Hakar op 28 december 2024, 13:27Registreren lukt me maar niet.
Heb sowieso geen VPN, maar voor de zekerheid in de instellingen van Windows 11 die verbinding uitgeschakeld.
Proxy voor mij niet zichtbaar of ik dat gebruik, maar ook dat in de instellingen uitgeschakeld van Windows 11 uitgeschakeld.
Opnieuw met dezelfde gegevens aangemeld, maar schijnbaar komt de registratie niet door.
Geen idee of Ziggo mail er een rol in kan spelen, heb de aanmelding met Ziggo mail gedaan.
Gisteren via andere Ziggo mail gebruiker aangemeld op ander IP en ander fysiek adres, en binnen 10 minuten toegang.
Registreren lukt me maar niet.
Heb sowieso geen VPN, maar voor de zekerheid in de instellingen van Windows 11 die verbinding uitgeschakeld.
Proxy voor mij niet zichtbaar of ik dat gebruik, maar ook dat in de instellingen uitgeschakeld van Windows 11 uitgeschakeld.
Opnieuw met dezelfde gegevens aangemeld, maar schijnbaar komt de registratie niet door.
Geen idee of Ziggo mail er een rol in kan spelen, heb de aanmelding met Ziggo mail gedaan.
Gisteren via andere Ziggo mail gebruiker aangemeld op ander IP en ander fysiek adres, en binnen 10 minuten toegang.
Citaat van Stockbox op 28 december 2024, 14:581 uur geleden zei Hakar:Registreren lukt me maar niet.
Je vraag is me nu even niet helder. Ik zie namelijk in de DB dat je registratie gisteren al is goedgekeurd en je jezelf al hebt voorgesteld. Wat wil er nu niet lukken?
1 uur geleden zei Hakar:Registreren lukt me maar niet.
Je vraag is me nu even niet helder. Ik zie namelijk in de DB dat je registratie gisteren al is goedgekeurd en je jezelf al hebt voorgesteld. Wat wil er nu niet lukken?
Citaat van Hakar op 28 december 2024, 16:05Klopt, maar voor iemand anders ook bezig op fysiek ander adres en uiteraard andere IP.
Daar komt het voor geen meter verder.
Ik dacht bij mezelf als het voor mij zo vlotjes verloopt, dan moet het daar ook lukken, maar tot op dit moment helaas niet.
Klopt, maar voor iemand anders ook bezig op fysiek ander adres en uiteraard andere IP.
Daar komt het voor geen meter verder.
Ik dacht bij mezelf als het voor mij zo vlotjes verloopt, dan moet het daar ook lukken, maar tot op dit moment helaas niet.
Citaat van Stockbox op 28 december 2024, 17:18Ik heb navraag gedaan bij de persoon die de accounts beheerd en die geeft aan dat er tot nu toe 3x een nieuwe registratie is gedaan die uitkomt op hetzelfde IP als Hakar (jouw account dus). Dat wil zeggen dat je toch niet via een fysiek ander adres registreert. Het kan inderdaad net zo vlot gaan als voorheen maar dan dient er geen dubbel boven water te komen tijdens het valideren.
Ik heb navraag gedaan bij de persoon die de accounts beheerd en die geeft aan dat er tot nu toe 3x een nieuwe registratie is gedaan die uitkomt op hetzelfde IP als Hakar (jouw account dus). Dat wil zeggen dat je toch niet via een fysiek ander adres registreert. Het kan inderdaad net zo vlot gaan als voorheen maar dan dient er geen dubbel boven water te komen tijdens het valideren.
Citaat van Hakar op 28 december 2024, 17:57Je zult helemaal gelijk hebben, maar zelf snap ik het niet.
Ik zou er eens heen kunnen gaan en daar het IP adres opvragen, en dat te documenteren.
Dan bij mijzelf hetzelfde doen.
Indien daar verschil uitkomt dan ben ik bereid om dat te delen als dat kan via PM.
Je zult helemaal gelijk hebben, maar zelf snap ik het niet.
Ik zou er eens heen kunnen gaan en daar het IP adres opvragen, en dat te documenteren.
Dan bij mijzelf hetzelfde doen.
Indien daar verschil uitkomt dan ben ik bereid om dat te delen als dat kan via PM.
Citaat van Stockbox op 28 december 2024, 18:05Via PM kunnen we deze kwestie verder afhandelen. Je hebt nog ruim de tijd dus heeft geen haast.
Via PM kunnen we deze kwestie verder afhandelen. Je hebt nog ruim de tijd dus heeft geen haast.