Nieuwe Nederlandse NZB Community Stockboxx
Citaat van pdesmet op 4 oktober 2024, 14:04Geen probleem, is verstaanbaar. Succes met de organisatie, ik hoor het graag als het weer open staat (en ik het hopelijk niet opnieuw mis).
Geen probleem, is verstaanbaar. Succes met de organisatie, ik hoor het graag als het weer open staat (en ik het hopelijk niet opnieuw mis).
Citaat van Stockbox op 24 oktober 2024, 18:51Aankondiging
Vrijdag 25-10-2024 12:00u t/m Zondag 27-10-2024 12:00u zal vrije registratie weer de toegang bieden.
- Registreer zonder VPN, Mobiel internet, Proxy of openbare WiFi.
- Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur.
- Je ontvangt niet altijd een email (spam/block). Kom zelf dus even monitoren.
Let er op dat na je goedkeuring een kleine introductie ronde dient uit te voeren. Indien dat voldaan is zal je automatisch promoveren en toegang krijgen tot het volledige forum.
Tot dan!
Aankondiging
Vrijdag 25-10-2024 12:00u t/m Zondag 27-10-2024 12:00u zal vrije registratie weer de toegang bieden.
- Registreer zonder VPN, Mobiel internet, Proxy of openbare WiFi.
- Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur.
- Je ontvangt niet altijd een email (spam/block). Kom zelf dus even monitoren.
Let er op dat na je goedkeuring een kleine introductie ronde dient uit te voeren. Indien dat voldaan is zal je automatisch promoveren en toegang krijgen tot het volledige forum.
Tot dan!
Citaat van pdesmet op 24 oktober 2024, 19:44Bedankt! Puur uit interesse, van waar de vraag om zonder VPN te registreren (wat ik ook zal doen).
Bedankt! Puur uit interesse, van waar de vraag om zonder VPN te registreren (wat ik ook zal doen).
Citaat van Stockbox op 24 oktober 2024, 19:5611 minuten geleden zei pdesmet:Bedankt! Puur uit interesse, van waar de vraag om zonder VPN te registreren (wat ik ook zal doen).
Zie deze reactie:
11 minuten geleden zei pdesmet:Bedankt! Puur uit interesse, van waar de vraag om zonder VPN te registreren (wat ik ook zal doen).
Zie deze reactie:
Citaat van MrMagic op 25 oktober 2024, 10:27Zojuist proberen te registeren, maar krijg het idee dat ik geweigerd ben.
NB: Mijn internet provider is Odido via glasvezel, dat is dus geen mobiele provider voor het geval dat gedacht wordt.
Zojuist proberen te registeren, maar krijg het idee dat ik geweigerd ben.
NB: Mijn internet provider is Odido via glasvezel, dat is dus geen mobiele provider voor het geval dat gedacht wordt.
Citaat van Snake_Eye_NL op 25 oktober 2024, 13:07Ik heb mij aangemeld 🎉
Ik heb mij aangemeld 🎉
Citaat van Stockbox op 25 oktober 2024, 18:418 uur geleden zei MrMagic:Zojuist proberen te registeren, maar krijg het idee dat ik geweigerd ben.
Is ondertussen gelukt
8 uur geleden zei MrMagic:Zojuist proberen te registeren, maar krijg het idee dat ik geweigerd ben.
Is ondertussen gelukt