Nieuwe Nederlandse NZB Community Stockboxx
Citaat van Eater op 15 september 2024, 17:08@edb2 eind goed al goed.
Hopelijk is de site een site die je bevalt en je kunt vinden wat je zoekt.
@edb2 eind goed al goed.
Hopelijk is de site een site die je bevalt en je kunt vinden wat je zoekt.
Citaat van Pingwing op 21 september 2024, 15:26Super dat er weer een Nederlandse community is. Ben benieuwd wanneer ze weer registraties accepteren! Helaas de vorige rondes gemist..
Super dat er weer een Nederlandse community is. Ben benieuwd wanneer ze weer registraties accepteren! Helaas de vorige rondes gemist..
Citaat van Eater op 21 september 2024, 17:06@Pingwing kleine tip mijner zijds als je @Stockbox krijgen zij een mededeling dat er een bericht voor ze staat.
Wie weet kunnen ze zeggen wanneer weer 😉
@Pingwing kleine tip mijner zijds als je @Stockbox krijgen zij een mededeling dat er een bericht voor ze staat.
Wie weet kunnen ze zeggen wanneer weer 😉
Citaat van pdesmet op 22 september 2024, 09:07Ook benieuwd en blij dat er initiatieven als deze komen. Iemand ervaring mee hoe de site loopt?
Ook benieuwd en blij dat er initiatieven als deze komen. Iemand ervaring mee hoe de site loopt?
Citaat van Eater op 22 september 2024, 09:16Beste @pdesmet is de beste Nederlandse NZB site die er is op moment.
Dit hoor ik niet een maal maar heel veel maal.
Beste @pdesmet is de beste Nederlandse NZB site die er is op moment.
Dit hoor ik niet een maal maar heel veel maal.
Citaat van pdesmet op 29 september 2024, 17:53Ok. Bedankt! Is dit de beste plaats om een kans om het te kunnen bezoeken te bemachtigen?
Ok. Bedankt! Is dit de beste plaats om een kans om het te kunnen bezoeken te bemachtigen?
Citaat van William op 29 september 2024, 17:571 minuut geleden zei pdesmet:Ok. Bedankt! Is dit de beste plaats om een kans om het te kunnen bezoeken te bemachtigen?
Er wordt in dit topic een aantal keren per jaar een melding gedaan dat de registratie wordt opengezet voor nieuwe leden. Het is dus verstandig even met regelmaat te kijken op Duken.nl.
1 minuut geleden zei pdesmet:Ok. Bedankt! Is dit de beste plaats om een kans om het te kunnen bezoeken te bemachtigen?
Er wordt in dit topic een aantal keren per jaar een melding gedaan dat de registratie wordt opengezet voor nieuwe leden. Het is dus verstandig even met regelmaat te kijken op Duken.nl.
Citaat van Snake_Eye_NL op 30 september 2024, 07:21Ook ik wacht met smart al weken een invite code af 😉
Ook ik wacht met smart al weken een invite code af 😉
Citaat van Stockbox op 3 oktober 2024, 19:21Met de donkere dagen in aantocht gaan we heus nog wel de deur open zetten om mensen warm te maken
Geduld is een schone zaak want helaas leven we niet meer in een tijd waar we non-stop de deur open kunnen houden.
Met de donkere dagen in aantocht gaan we heus nog wel de deur open zetten om mensen warm te maken Geduld is een schone zaak want helaas leven we niet meer in een tijd waar we non-stop de deur open kunnen houden.