do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuwe Nederlandse NZB Community Stockboxx

VorigePage 6 of 12Volgende
23 uur geleden zei edb2:

https://stockboxx.top/index.php?/login/

Web Page Blocked!

You have tried to access a web page which belongs to a category that is blocked.

Wat nu?

 

 

Dit is geen bericht die vanuit ons gegeven word.

Aangezien je vermeld dat je hetzelfde bericht ook op een andere PC en op je mobiel (WiFi) ziet dan lijkt deze vanuit je provider te komen. Heb je toevallig een aanvullend security pakket (virus/mallware) vanuit je provider? Zo ja, dan kun je dit ongetwijfeld aan een uitzondering toevoegen. Gebruik je op alle devices VPN? Dan zou je eens kunnen switchen van server/land.

Gr. SB

Hallo, het komt inderdaad vanuit de provider en VPN helpt ook niet.

Ik kan niet anders dan mij hierbij neerleggen.

Bedankt voor jullie antwoorden.

edb2

eigenlijk ben ik  nieuwsgierig welke provider je hebt?

Heb je op je telefoon zonder wifi het ook?

3 uur geleden zei edb2:

Hallo, het komt inderdaad vanuit de provider en VPN helpt ook niet.

Ik kan niet anders dan mij hierbij neerleggen.

Bedankt voor jullie antwoorden.

edb2

Zo snel moet je het niet opgeven. Zie ook de vraag van Eater hierboven, en mijn vraag over een security pakket vanuit je provider. Er zijn vele users actief uit belgie die geen problemen hebben. We zullen vast wel een oplossing kunnen vinden.

Gr. SB

edb2 voor dat men het hier opgeeft....pas als echt niemand wat meer kan bedenken houd het op. maar dat punt is er nog niet.

 

Eater
 

Ik krijg steeds de melding " Verbannen" (geen flauw idee waarom). Dan opeens kan ik wel weer inloggen, Daarna opeens een paar dagen niet, en weer wel opeens. Nu op dit moment weer niet.

Heb tussentijds al een paar keer contact opgenomen en dan lukt het weer eventjes. Maar daarna.......

Gaat er iets mis? Iemand enig idee?

13 uur geleden zei PBM:

Ik krijg steeds de melding " Verbannen" (geen flauw idee waarom). Dan opeens kan ik wel weer inloggen, Daarna opeens een paar dagen niet, en weer wel opeens. Nu op dit moment weer niet.

Heb tussentijds al een paar keer contact opgenomen en dan lukt het weer eventjes. Maar daarna.......

Gaat er iets mis? Iemand enig idee?

Hoi BPM,

Goed dat je het meld. Maak je gebruik van VPN? Wij hebben namelijk bepaalde IP reeksen geblokkeerd die gebruikt worden door “instanties”. Mogelijk gebruiken bepaalde IP servers ook delen van die reeks wat resulteert in die melding. Switchen van VPN server binnen je applicatie kan het probleem mogelijk al oplossen. Mocht je geen VPN gebruiken, deel dan even je IP adres (via een prive bericht) zodat ik kan kijken waar het fout gaat. 

Was even in Parijs maar zal een PM sturen, Ik gebruik geen VPN.

Hartelijk bedank vast.....

Op 7-9-2024 om 09:32 zei Stockbox:

Hoi BPM,

Goed dat je het meld. Maak je gebruik van VPN? Wij hebben namelijk bepaalde IP reeksen geblokkeerd die gebruikt worden door “instanties”. Mogelijk gebruiken bepaalde IP servers ook delen van die reeks wat resulteert in die melding. Switchen van VPN server binnen je applicatie kan het probleem mogelijk al oplossen. Mocht je geen VPN gebruiken, deel dan even je IP adres (via een prive bericht) zodat ik kan kijken waar het fout gaat. 

.....En ik kan er weer in. Helemaal top hoor. Echt heel erg bedankt. Top.

Web Page Blocked!

1) Telenet Broadcast, en die is strenger dan de gewone Telenet provider ( de pagina was niet veilig genoeg, zogezegd...).

2) Smartphone zonder WIFI werkt wel en via Hotspot werkt alles terug op mijn PC.

Bedankt.

VorigePage 6 of 12Volgende