do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuwe Nederlandse NZB Community Stockboxx

VorigePage 5 of 12Volgende

Sinds een paar dagen werkt de site van Stockboxx hier niet meer zijn ze alweer uit de lucht ?

We zijn er nog gewoon. Zijn ook niet weg geweest. Wat geeft je pagina aan als je ons wilt bezoeken?

Op 3-8-2024 om 13:56 zei Bachus:

Let op!

- Website heeft geen geldig SSL certificaat
- Malwarebytes blokkeert de website wegens fishing

image.png.d06b8ef862d10cc0e9c777768f017f18.png

Misschien handig je malware bytes eens goed te updaten. Scanners hier zeggen ssl en geldig up to date

Beste,

Momenteel ervaren wij een downtime van het forum. Helaas heeft het datacenter van onze host problemen waardoor veel websites down zijn. Hopen dat snel opgelost is.

SB

Hoop dat jullie er snel weer zijn,dank je voor het melden

5 uur geleden zei Stockbox:

Beste,

Momenteel ervaren wij een downtime van het forum. Helaas heeft het datacenter van onze host problemen waardoor veel websites down zijn. Hopen dat snel opgelost is.

SB

Voor ons lijken op moment van schrijven de problemen weer opgelost. We hopen dat het zo blijft.

SB

https://stockboxx.top/index.php?/login/

Web Page Blocked!

You have tried to access a web page which belongs to a category that is blocked.

Wat nu?

Hallo @edb2, als je een account hebt, maar nu deze melding krijgt, kan je even proberen of het wel lukt nadat je onderstaande hebt gedaan.

Cache en cookies : het wissen van de cache en cookies van uw browser kan het probleem mogelijk oplossen als het te maken heeft met verouderde of beschadigde gegevens die in de browser zijn opgeslagen.

Hallo Drifter, helaas werkt dit niet...

Ook langs een andere PC en zelfs langs de smartphone, hetzelfde...

De pagina om in te loggen is geblokkeerd voor mijn IP adres (denk ik).

Mogelijk is het mijn internet provider die dat deed...

Zaterdag ga ik eens ergens anders proberen om in te loggen.

Bedankt voor uw aandacht.

M.v.g.

edb2

13 minuten geleden zei edb2:

Hallo Drifter, helaas werkt dit niet...

Ook langs een andere PC en zelfs langs de smartphone, hetzelfde...

De pagina om in te loggen is geblokkeerd voor mijn IP adres (denk ik).

Mogelijk is het mijn internet provider die dat deed...

Zaterdag ga ik eens ergens anders proberen om in te loggen.

Bedankt voor uw aandacht.

M.v.g.

edb2

Hallo @edb2, je hebt het echt over een poging om in te loggen en dan is het wel heel apart als dat voorheen wel normaal kon. Heb je het al eens geprobeerd met VPN, want misschien ligt de oorzaak wel bij de (Belgische) Provider of misschien is je Firewall op dit moment wel de boosdoener. Je zou dan ook nog even kunnen proberen in te loggen met je Firewall uitgeschakeld.

VorigePage 5 of 12Volgende